×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
وقتی روزنامه اصلاح‌طلب با بی‌بی‌سی و سعودی‌اینترنشنال مو نمی‌زند!

به گزارش تهران۲۴، تحریف واقعیات شرارت‌های اخیر از سوی برخی روزنامه‌های زنجیره‌ای، هیچ تردیدی در اینکه آنها با رسانه‌های بدنام وابسته به رژیم‌های صهیونیستی و سعودی همکاری می‌کنند، باقی نگذاشته است.

روزنامه شرق، یکی از نشریاتی است که خبرنگار آن به‌خاطر همکاری با رسانه‌های لندنی و کمک به اغتشاشات بازداشت شده است.

رسانه‌های لندنی مانند بی‌بی‌سی، ایران اینترنشنال و همچنین رسانه‌های فارسی‌زبان آمریکایی، برای روزهای پایانی آخر هفته گذشته فراخوان داده و همزمان به اشرار ماموریت داده شده بود تا با ارعاب و تهدید و پرتاب کوکتل‌مولوتف و شکستن شیشه مغازه‌ها و…، کسبه و بازاریان را مجبور به بستن مغازه‌ها کنند تا آن رسانه‌ها بتوانند ولو با زور تهدید و ارعاب،‌ «اعتصاب» را بازنمایی کنند.

البته طراحان سناریوی اعتصاب سراسری، همچنان که در زمینه پروژه اعتراضات سراسری، از سوی مردم تحقیر شدند، در موضوع اعتصاب هم انگشت‌نما شدند و به همین دلیل، مزدوران میدانی آنها مرتکب چند جنایت و تخریب در شهرهای مختلف شدند. حال عنایت کنید که روزنامه بدسابقه شرق در توصیف ماجرا می‌نویسد: « اعتراضات وارد سومین ماه خود شده است. سه روز پایانی هفته گذشته، اعتراض‌ها از تهران و ماجرای بازار آهن گرفته تا بوکان، ایذه، اصفهان و… تصاویری که از درگیری‌ها و اعتراض‌ها منتشر شده است. از اوج‌گیری خشونت‌ها خبر می‌دهد. در حالی که همه‌جا و تقریبا از سوی همه طرف‌ها سخن از شنیدن صدای معترضان و دعوت به گفت‌وگو است، در عمل برخی از طرفین جزو قربانیان این خشونت‌ها بود‌ه‌اند.

«اعتراضات» وارد سومین ماه شده؟ اقدام مسلحانه و ارعاب و تهدید کسبه، آتش‌افروزی، تخریب اموال مردم، شکستن شیشه مغازه‌ها و… اعتراضات بود؟ و اینکه به مردم و مغازه‌داران رحم نکردند، معترض بودند و باید با آنها گفت‌وگو کرد و صدای‌شان را شنید؟ یادآور می‌شود رویکرد خباثت‌آلود مشابه روزنامه شرق، از سوی برخی روزنامه‌های اجاره‌ای دیگر مانند اعتماد، سازندگی و هم‌میهن در پیش گرفته شده و همین امر نشان می‌دهد که این نقش‌آفرینی، از سوی اتاق فرمان مشترکی ابلاغ می‌شود.

منبع: روزنامه کیهان

پایان پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.