×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شکست بزرگ پروژه «اعتصاب‌نمایی» در تهران

به گزارش تهران۲۴، در ۸۳ روز گذشته، دشمنان قسم‌خورده این مرز و بوم بار دیگر و به بهانه واهی فوت مرحومه «مهسا امینی» کشور را مورد حملات تروریستی و رسانه‌ای خود قرار دادند؛ اما مهم‌ترین تفاوت قائله اخیر در کشور با ماجراهای پیش از آن، ترکیبی بودن جنگی است که به ملت ایران اسلامی تحمل شده است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی در همین زمینه و در دیداری که در آستانه ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی با صدها تن از دانش آموزان داشتند، گفتند: در جنگ ترکیبی چند هفته اخیر، آمریکا، رژیم صهیونیستی بعضی از قدرت‌های موذی اروپا و برخی گروهک‌ها، همه امکانات خود را برای ضربه زدن به ملت ایران به میدان آوردند اما ملت به دهن بدخواهان زد و آنها را ناکام گذاشت.

به نظر می‌رسد اشاره مقام معظم رهبری بر ناکام بودن دشمن در رسیدن به اهداف شوم آن‌ها، دلالت بر خنثی‌سازی پروژه‌هایی دارد که به‌صورت پی در پی از سوی دشمنان در کشور اجرایی و دنبال می‌شد.

پروژه‌های ناکام دشمن در ۸۳ روز گذشته

بازوان رسانه‌ای جریان ضدایرانی، در ابتدای امر و به‌منظور گرم نگهداشتن آتش اغتشاش در کشور، «پروژه کشته‌سازی» را اجرایی و عملیاتی کرد و بر همین اساس، سعی در کشته‌سازی اشخاص از قومیت‌های مختلف به‌منظور ایجاد تفرقه و اختلاف میان اقوام گوناگون ایرانی را داشت.

به‌موازات پروژه کشته‌سازی، دشمن برای روشن نگهداشتن آشوب در کشور، سعی در ایجاد تشنج و اختلاف در میان دانشجویان و در دانشگاه‌های مختلف را داشت؛ اما با اقدام به‌موقع مسئولان عالی کشور و ایجاد فضای گفتمان در فضای دانشگاه‌ها، تیر دشمن بار دیگر به سنگ خورد.

با آغاز بازی‌های جام جهانی و حضور جمهوری اسلامی ایران در این دوره از مسابقات، جریان رسانه‌ای دشمن، پروژه «ایران‌ستیزی» با رویکرد ملی نبودن تیم ملی را مورد پیگیری قرار داد و پیوست رسانه‌ای خود را بر مدار تضعیف و تحقیر روحیه ملی‌گرایی ایرانیان تنظیم کرد؛ اما واکنش مردم در پی برد تیم ملی ایران در مقابل تیم ملی ولز، پوشالی بودن این پروژه را به رخ کشید و خیلی زود توسط مردم در نطفه خفه شد.

حساب ویژه جریان رسانه‌ای دشمن بر پروژه «اعتصاب‌نمایی»

آخرین پروژه دشمن که مورد پیگیری ویژه دستگاه رسانه‌ای آن قرار دارد، مساله اعتصابات سراسری است که از چندی پیش با فراخوان‌های متعدد مورد پیگیری قرار گرفت و بر همین اساس از شهروندان ایران اسلامی خواستند تا در روزهای ۱۴، ۱۵ و ۱۶ آذرماه با تعطیلی کسب و پیشه خود و پیوستن به اعتصابات، مانع زندگی عادی و روزمره شهروندان شوند.

امروز و هم‌زمان با آخرین روز از فراخوان جریان ضدایرانی موسوم به «اعتصابات سراسری» خبرنگار مهر به خیابان‌ها، معابر و میدان‌های اصلی پایتخت رفت تا وضعیت فعالیت کسبه در سومین روز از فراخوان دشمن را روایت کند.

فعالیت عادی و روزمره در خیابان منوچهری و خیابان جمهوری اسلامی

بازدید میدانی از راسته چمدان‌فروش‌ها در خیابان منوچهری حکایت از فعالیت عادی کسبه و تردد عادی شهروندان دارد. در خیابان جمهوری اسلامی نیز هم‌چون روزهای گذشته تردد شهروندان و فعالیت کسبه در حال انجام است.

در محدوده میدان بهارستان و خیابان مصطفی خمینی که راسته کفش‌فروشان محسوب می‌شود، فعالیت روزمره شهروندان و کسبه در حال جریان است و در کوچه کوکب نیز رینگ و لاستیک‌فروشان مشغول فعالیت هستند.

کاسبان محدوده خیابان امیرکبیر نیز ماننده روزهای گذشته پذیرای مشتریانی‌اند که به‌دنبال وسایل تزئینی برای خودرو خود هستند. در خیابان ناصرخسرو نیز فعالیت کسبه به‌مانند روزهای قبل در جریان است.

بازار بزرگ تهران؛ شلوغ‌تر از روزهای قبل

بازار بزرگ تهران حتی امروز شلوغ‌تر از روزهای قبل است. مشتریان و عابران در گذرهای بازار بزرگ تهران مشغول پیاده‌روی و چانه‌زنی با فروشنده‌ها هستند.

زندگی و کسب رزق حلال در خیابان سعدی جنوبی، خیابان لاله زار و خیابان مفتح مانند روزهای گذشته جریان دارد و در میدان هفتم تیر علاوه بر مغازه‌داران، دست‌فروشان نیز مشغول به فعالیت هستند.

خیابان ولیعصر و خیابان انقلاب اسلامی نیز مانند همیشه در ساعات ظهر پذیرای دانشجویانی است که مشغول گشت زدن در معابر آن‌ها هستند و در خیابان ایرانشهر فعالیت عادی لوازم اداری فروشان در حال انجام است.

شکست بزرگ پروژه «اعتصاب‌نمایی»

بررسی‌های میدانی خبرنگار مهر در سطح شهر حاکی از شکست بزرگ پروژه «اعتصاب‌نمایی» دشمن دارد؛ به‌طوری‌که از صبح امروز محتوای منتشرشده در راستای پروژه اخیرالذکر در رسانه‌های وابسته به جریان تجزیه‌طلب کاهش محسوسی داشته است؛ چرا که با توجه عادی بدون فعالیت کسبه و صاحبان مشاغل در سطح شهر، عملاً فرصتی جهت عرض اندام برای این رسانه‌ها پیش نیامد.

با توجه به شکست‌های پی در پی پروژه‌های دشمن که پیش‌تر به آن‌ها اشاره شد، به نظر می‌رسد که پروژه اعتصاب‌نمایی، آخرین تلاش دشمن برای زنده نگهداشتن جریان آشوب در کشور محسوب می‌شود و با عنایت به شکست سنگین این پروژه، آخرین میخ به تابوت ناامنی در ایران اسلامی توسط مردم کوبیده شد.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.