×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پویش «این سه کلمه» راه اندازی شد/ تجدید میثاق با جمهوری اسلامی ایران

به گزارش تهران۲۴؛ رویداد مهم و تاریخی پیروزی انقلاب اسلامی تنها با نقش مستقیم مردم تحقق یافت. در انقلاب اسلامی همه ی مردم از اقشار مختلف اعم از شهری و روستائی، زن و مرد، پیر و جوان، تحصیل کرده و بی‌سواد، همه و همه در کنار هم حضور پیدا کردند و در در نهایت توانستند رژیم پهلوی که تا دندان‌مسلحِ و متکی به قدرت‌های استکباری بود را از پای در آورند که این امر بر آمده از اندیشه های امام خمینی(ره) مرد حکیم و ژرف‌ اندیش انقلاب بود.

با گذشت قریب به ۴۳ سال از عمر با عزت و عظمت جمهوری اسلامی ایران، دشمنان نظام و معاندین با بروزرسانی تمامی ابزارهای خود و در یک جنگ ترکیبی تمام عیار: رسانه‌ای، سیاسی، سایبری، روانی، اطلاعاتی و … برای تحت تاثیر قرار دادن مردم ایران و در راستای ایجاد چندپارگی، خاموشی تدریجی وحدت ملی و اسلامی کمر به فروپاشی نظام جمهوری اسلامی بسته اند.

حال در دفاع تمام قد از نظام استوار و به تعبیر امام خامنه ای رهبر معظم انقلاب: «نظام جمهوری اسلامی در مقابل قدرتها تسلیم نشد و ایستاد و اکنون به درخت تناوری تبدیل شده است که حتی تصور «کَندن» آن نیز امکان پذیر نیست» پویشی در راستای کلمه «الله» که اسم اعظم و منور خداوند باری تعالی‌ست، تحت عنوان «این سه کلمه»(جمهوری اسلامی ایران) راه اندازی و آغاز به کار شده است که در آن مردم عزیز کشورمان، با شرکت و امضای بیانیه ای، با نظام شکوهمند انقلاب اسلامی تجدید میثاق و هم پیمان می شوند.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و عضویت در این پویش همگانی به یکی از راه های ارتباطی زیر بپیوندید؛

ایتا eitaa.com/in3kalame
اینستاگرام instagram.com/in3kalame
تگلرام t.me/in3kalame
توییتر twitter.com/in3kalame
روبیکا rubika.ir/in3kalame
واتساپ chat.whatsapp.com/LGgR5cBDmzYI1Ci1OkHJzq

«این سه کلمه» – جمهوری اسلامی ایران، عبارتی از بیانات امام خمینی (ره) است که در بخشی از متن آن آمده است: «جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم، نه یک کلمه زیاد»، به عنوان پیشوند نام ایران بعد از انقلاب استخراج شده که منظور سه کلمه جمهوری، اسلامی و ایران است. که می توان آن را پایبندی به تجدید عهد با امام خمینی ره نیز تعبیر کرد.
خاطر نشان می کند، جهت امضا و پیوستن به کمپین این سه کلمه؛ جمهوری اسلامی ایران، اینجا را کلیک نمایید.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.