×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
«شب خیانت آمریکایی»؛ موج عراقی‌ها در فضای مجازی

به گزارش تهران۲۴، شب گذشته که سومین سالگرد شهادت سرداران مقاومت «حاج قاسم سلیمانی» و «حاج ابومهدی المهندس» به دست تروریست‌های آمریکایی بود، کاربران عراقی فضای مجازی و طرفداران محور مقاومت با ترندکردن توئیت‌هایی این جنایت را خیانت آمریکایی توصیف کردند.

شب گذشته، هشتگ‌‌ «#لیلة_الغدر_الامریکی/ شب خیانت آمریکایی» را ترند کرده و در توئیت‌هایی نوشتند: «برای سال‌ها و ساعت‌ها آمدند و زخم‌های وطن را التیام بخشیدند… انتقام‌شان نزدیک است، نزدیک».

شب گذشته فضای مجازی عراق پر از تصاویر دست‌نوشته‌ها و وصیت‌های حاج قاسم و ابومهدی بود. کاربران دیگری ضمن انتشار تصاویر دو سردار شهید، نوشتند: «آن‌ها جسم‌هایی بودند که جز با مرگی چنین، زنده نمی‌ماندند.. جسم آن‌ها را با گلوله‌ها بافته‌ بودند».

برخی کاربران دیگر نیز ضمن بازنشر سخنان آیت‌الله «سید علی سیستانی» مرجع گرانقدر تشیع در عراق و در روز جمعه سوم ژانویه سال ۲۰۲۰ به همین مناسبت، این جمله ایشان را که «خدایا ما از پراکندگی هوای نفس و فراوانی دشمنان و کم شماری خود به سوی تو شکایت آورده‌ایم» را بازنشر دادند.

صبح امروز نیز این کاربران، با ترندکردن هشتگ «#فجر_العروج/ سپیده‌دمِ عروج» سالگرد سوم آسمانی شدن این دو سردار بزرگ را با انتشار تصاویر و دلنوشته‌هایی، گرامی داشتند. آن‌ها با بازنشر تصاویری از مراسم تشییع پیکرهای مطهر شهدای پیروزی، نوشتند: «کسی که پیکرش در اطراف پنج تن از معصومین و در محضر مراجع بزرگ طواف می‌‌کند، بدان که در تشییعش امام مهدی (عج) حاضر است..».

کاربران طرفدار محور مقاومت پیش از این و جمعه (۳۰دسامبر) با ترند کردن هشتگ «اقتحام وکر الشیطان (یورش به لانه شیطان)»، در آستانه سومین سالگرد شهادت سرداران مقاومت در عراق اعتراض خود درباره حضور اشغالگرانه نیروهای آمریکایی در این کشور را اعلام و تداوم آن محکوم کرده بودند.

هفته گذشته نیز کاربران عراقی شبکه‌های اجتماعی هشتگ‌های دیگری نظیر «#جریمة_القائم/ جنایت قائم» و «#طرد_الاحتلال_ثار_القادة/ بیرون کردن اشغالگران، بهای خون فرماندهان است» را ترند کرده بودند.

پایان پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.