×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تداوم یاوه‌گویی‌های نتانیاهو: با تهدیدات ایران مقابله می‌کنیم

به گزارش تهران۲۴، «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم موقت صهیونیستی امروز (دوشنبه) بار دیگر توهمات و ادعاهای نخ‌نماشده خود علیه جمهوری اسلامی ایران را تکرار کرد.

نتانیاهو طی مراسم کنار رفتن «آویو کوخاوی» از ریاست ستاد کل ارتش این رژیم و انتصاب «هرتزی هالِوی» به جای او، مدعی شد: «ما برای جلوگیری از رسیدن سلاح‌های ایران به سوریه تلاش خواهیم کرد».

به نوشته رسانه‌های عبری‌زبان، وی در ادامه تهدیدهای خود علیه تهران گفت: «ما به هدف قرار دادن مواضع ایران در سوریه ادامه خواهیم داد. با تهدیدات ایران به طور جدی برخورد خواهیم کرد و از دستیابی آنها به سلاح اتمی جلوگیری می‌کنیم».

نخست‌وزیر رژیم کودک‌کُش صهیونیستی درباره توافق‌های عادی‌سازی روابط با تعدادی از کشورهای عربی ادعا کرد: «ما در دیپلماسی، اقتصاد و فناوری قوی‌ترین هستیم و همین مسئله منجر به امضای توافق‌های ابراهام شد».

نتانیاهو با ادعای اینکه ایران عامل ۹۰ درصد خطرات در منطقه غرب آسیا است، اظهار داشت: «ارتش اسرائیل مسئول مقابله با تهدیدهای موجودیتی است که عموماً از ایران نشأت می‌گیرد ولی اسرائیل نباید اجازه بدهد که به جنگ‌های غیرضروری کشیده شود».

وی پیش از این نیز طی سخنرانی ویدئویی برای گردهمایی اعضای «کمیته روابط عمومی آمریکا و اسرائیل» (آیپک) در واشنگتن خواستار همراهی آمریکا با تل‌آویو جهت مقابله با آنچه تهدیدهای روزافزون ایران خواند شده بود. (جزئیات بیشتر)

پایان پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.