×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مصری: پیروزی فلسطین به زودی رقم می‌خورد

به گزارش تهران۲۴، عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس شورای اسلامی در نشست امروز سه شنبه ١٨ بهمن ماه دبیرخانه دائمی کنفرانس بین المللی حمایت از انتفاضه فلسطین با عنوان «بهار ۴۵ قدس شریف در آستانه آزادی» به مناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی،گفت: همانطور که رژیم صهیونسیتی به عنوان نقطه سیاه و نطفه سرطانی در منطقه ایجاد شد، انقلاب اسلامی ایران نقطه رویش‌های معنوی و آزادی‌خواه ملت‌های منطقه و جهان بود.
 
وی افزود: خدا را شاکریم که رویش این انقلاب به خاطر نظم فکری امام (ره)، معمار کبیر انقلاب بود که اثرات آن را هنوز شاهدیم. فجر انقلاب، پایان سلطه استکبار بود، این واقعه به معنای بریدن شاه رگی در ایران بود که از اسرائیل حمایت می کرد. ٨ روز از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته بود که سفارت رژیم غاصب در تهران در اختیار فلسطین قرار گرفت، امام (ره) علی رغم همه مشکلات سال های ابتدای پیروزی انقلاب، نگاه ژرفی به فلسطین داشت.

این نماینده مجلس شورای اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی ایران نه تنها موجب رویش ها شد بلکه توسعه نقشه های رژیم صهیونسیتی را محدود کرد. در آن سال‌ها رسانه در انحصار انگلیس و آمریکا و لابی صهیونیست در آمریکا بود و نمی‌شد ظلم و ستم آن‌ها و مظلومیت مردم فلسطین را به اطلاع عموم مردم جهان رساند اما امروز با رسانه‌ای شدن تجاوزات این رژیم غاصب، می‌توان مقایسه خوبی بین رژیم صهیونسیتی و داعش داشت.

مصری رژیم صهیونسیتی را داعش زمان خود دانست و گفت: یهودیان به نام دین یهود ظلم کردند همانطور که داعش به نام اسلام تجاوزاتی را رقم زده است. داعش دنبال ایجاد حریمی برای صهیونیست ها بود اما با رویش انقلاب اسلامی احساس خطر کردند.

وی با بیان اینکه عملکرد رژیم صهیونسیتی و داعش یکسان بود، اظهار کرد: این رژیم امروز به جایی رسیده که به دلیل حرکات عظیم ملت های مسلمان، نمی‌تواند یک دولت تشکیل دهد و دولت وقت آنها هم پایدار نخواهد بود.

مصری به حضور گسترده مردم در حمایت از ملت فلسطین، گفت: اگر در آن سالها شهید سلیمانی را داشتیم، شاهد نیم قرن ظلم به مردم فلسطین نبودیم.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: حریم هایی که رژیم صهیونسیتی از ترس ایجاد کرده یا عادی سازی روابط با صهیونیست ها که برخی دولت ها دنبال می کنند زمینه بیداری ملت ها را فراهم کرده است. ملت های مسلمان با دولت ها و اربابان خائن خود همراه نشده و نخواهند شد زیرا ملت ها بیدار هستند لذا نباید نگران نزدیکی برخی دولت ها یا دولتمردان با صهیونیست ها بود.

وی در ادامه تاکید کرد: رژیم صهیونسیتی در شرایط ضعف قرار گرفته است و به زودی شاهد پیروزی ملت عزیز فلسطین خواهیم بود. 

پایان پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.