×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سفر وزیر ارتباطات به کرمانشاه/ از دیدار صمیمانه با مردم روستای امیرعمران سنقر تا قول افزایش سرعت اینترنت

 به گزارش تهران۲۴ از کرمانشاه، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات صبح روز گذشته به منظور افتتاح چندین طرح و پروژه با استقبال استاندار کرمانشاه، جمعی از نمایندگان و مدیران استان وارد کرمانشاه شد.

وزیر ارتباطات در روز اول سفر خود به شهرستان‌ها غربی استان کرمانشاه رفت و چند طرح عمرانی و خدماتی را افتتاح کرد. زارع‌پور امروز در روز دوم سفر خود به استان کرمانشاه راهی شهرستان‌های شرقی استان شد و ابتدا به شهرستان سنقرو کلیایی سفر کرد. در بدو ورود به این شهرستان، به گلزار شهدای سنقرو کلیایی رفت و به مقام والای شهدا ادای احترام کرد.

سپس وزیر ارتباطات با شرکت در شورای اداری سنقروکلیایی، مشکلات این شهرستان را بررسی کرد.

زارع‌پور در این نشست با بیان اینکه سرعت اینترنت استان کرمانشاه تا ۶۵۰ مگابایت افزایش می‌یابد، گفت: سرعت دسترسی به اینترنت ثابت در حال حاضر ۱۰ مگابایت در ثانیه است.

وی افزود: مراکز تجاری و منازل مسکونی هم با استفاده از فیبر نوری می‌توانند از ارتباط و اینترنت پرسرعت بهره‌مند شوند.

نماینده دولت گفت: پیش‌بینی می‌شود تا پنجم مرداد روز کرمانشاه افزایش کیفیت و سرعت اینترنت در بخش قابل توجهی از استان عملیاتی شود.

وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم که ۱۸ روستای باقی‌مانده شهرستان سنقر را تا روز ملی کرمانشاه در مرداد ماه سال آینده به اینترنت پرسرعت متصل کنیم.

وی در ادامه در جمع مردم روستای امیرعمران در فاصله ۴٠ کیلومتری از مرکز شهرستان سنقرو کلیایی، حضور یافت و از نزدیک در جریان مشکلات اهالی این روستا قرار گرفت.

 مقام عالی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت سیزدهم در بدو ورود مورد استقبال گرم مردمان این روستا قرار گرفت و ضمن گفت‌وگو با مردم، مشکلات روستا و نیز وضعیت شبکه ارتباطی روستاهای شهرستان را بررسی و پیگیری کرد. 

در ادامه زارع‌پور به عنوان نماینده دولت به شهرستان کنگاور سفر کرد.

پروژه افزایش ظرفیت پست ۲۳۰.۶۳ کیلوولت آران کنگاور با حضور عیسی زارع‌پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و محمدطیب صحرایی، استاندار کرمانشاه به بهره برداری رسید.

این پروژه افزایش ظرفیت با سرمایه‌گذاری ۲۲۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده‌ است.

با اجرای این پروژه ظرفیت پست ۲۳۰.۶۳ کیلوولت از  ۱۶۰ مگاولت به ۳۲۰ مگاولت افزایش یافته است.

با اجرای این طرح علاوه بر افزایش اطمینان و پایداری شبکه، با ایجاد زیرساخت تامین برق صنایع و متقاضیان آتی منطقه کنگاور، منجر به رونق اقتصادی و افزایش تولید و اشتغال منطقه هم خواهد شد.

 مردم منطقه، مشترکین صنعتی و تقاضای آتی به عنوان مصرف کننده نهایی از این پروژه بهره‌مند خواهند شد.

پایان پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.