×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
ترامپ: خطری بی‌سابقه آمریکا را تهدید می‌کند

به گزارش تهران۲۴، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور سابق آمریکا شنبه (۲۵ فوریه) درباره خطری پیش‌روی ایالات متحده «هشداری شوم اما مبهم» صادر کرد. 

به گزارش نشریه نیوزویک، ترامپ در شبکه اجتماعی Truth Social خود نوشت: این خطرناک‌ترین زمان در تاریخ کشور ما است. جنگ جهانی سوم به شکلی بی‌سابقه در پس‌زمینه بسیار تاریک و تیره قریب‌الوقوع است. رهبری (آمریکا) تنها مسئول این خطر بی‌سابقه برای ایالات متحده و همینطور برای جهان است. جو بایدن ناامید ما را به سوی نابودی می‌برد. 

طبق این گزارش، تا شنبه عصر به وقت آمریکا این پست ترامپ حدود ۱۵ هزار بار پسندیده شد و حدود پنج هزار حساب کاربری آن را به اشتراک گذاشتند. بر اساس آمار سپتامبر گذشته، شبکه اجتماعی ترامپ کمتر از دو میلیون کاربر مختص خود دارد. 

به نوشته نیوزویک، پیام ترامپ مبهم است و مشخص نیست منظور او کدام سیاست دولت بایدن است اما با توجه به اشاره به جنگ جهانی سوم، این احتمال وجود دارد که او به سیاست‌های آمریکا در رابطه با جنگ بین روسیه و اوکراین اشاره می‌کند. 

ترامپ اخیراً هم سفر بایدن به اوکراین در آستانه یک سالگی جنگ اوکراین را مورد انتقاد قرار داد و گفت که به خاطر بایدن و جمع «تسخیرشدگان» در دولت او، جهان اکنون در آستانه جنگ جهانی سوم قرار گرفته است. وی با بیان اینکه جهان بیش از هر زمان دیگری به یک درگیری فراگیر دیگر نزدیک شده، اظهار داشت که تشکیلات فاسد واشنگتن به ریاست بایدن در این امر مقصر است.

او پیش‌تر هم به خودستایی درباره توانایی ادعایی‌اش برای پایان دادن به درگیری پرداخته و گفته بود: «اگر من رئیس‌جمهور [آمریکا] بودم، جنگ روسیه و اوکراین هرگز اتفاق نمی‌افتاد، ولی حتی اکنون هم اگر رئیس‌جمهور باشم، می‌توانم در عرض ۲۴ ساعته با مذاکره به این جنگ وحشتناک و شدید خاتمه دهم».

وی همچنین هشدار داده بود که تصمیم دولت جو بایدن برای ارسال تانک به اوکراین می‌تواند به حمله اتمی از سوی روسیه منجر شود.

او در اظهارنظری در شبکه اجتماعی‌اش هم گفته بود که به ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه بیشتر اعتماد دارد تا «فرومایه‌هایی» که در دستگاه‌های اطلاعاتی آمریکا کار می‌کنند.

پایان پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.