×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
دولت با تکیه به هوشیاری مردم بر مشکلات بازار ارز فائق خواهد آمد

به گزارش تهران۲۴، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهور کشورمان در دیدار با جمعی از اعضای «جامعه وعاظ و مبلغان» انقلاب اسلامی را انقلابی با ماهیت فرهنگی دانست و تحقق و اجرای اهداف اصلی و گفتمان انقلاب اسلامی را برنامه دولت سیزدهم عنوان کرد.

وی همچنین از همه دست‌اندرکاران امور فرهنگی کشور به ویژه روحانیت انقلابی و هوشیار خواست به مسئولیت‌های سنگین خود در پیشبرد گفتمان انقلاب عمل کنند.

رئیس‌جمهور با اشاره به کم‌کاری‌ها و ضعف‌های عملکرد فرهنگی در سال‌های گذشته، یادآور شد که همه نهادهای آموزشی، علمی و فرهنگی از جمله شورای‌عالی انقلاب فرهنگی در پیشبرد امور فرهنگی مسئول هستند و بر اهمیت نقش مساجد، ائمه جمعه و جماعات و قرارگاه‌های فرهنگی در ترویج ارزش‌های انقلابی و فرهنگی تاکید کرد.

رئیسی پیشرفت ۶۰ درصدی اجرای شبکه ملی اطلاعات را از اقدامات مهم انجام شده در دولت سیزدهم دانست و ابراز امیدواری کرد با تکمیل این شبکه ملی در آینده‌ای نزدیک، مردم ایران از خدمات بهتر و مطمئن‌تری بهره‌مند شوند.

وی ارتقای بهره‌وری در دستگاه‌ها و نهادهای دولتی را از اولویت‌های دولت برشمرد و افزود: ملاک ارزش‌گذاری عملکردها در دولت مردمی، بهره‌وری بالا و کیفیت خدمات است و این موضوع به ویژه در نظام آموزشی مورد توجه است.

رئیس جمهور جبران کسری بودجه به ارث رسیده از قبل بدون استقراض از بانک مرکزی، رشد درآمدهای مالیاتی و صادرات غیرنفتی، افزایش حدود ۵ درصدی رشد اقتصادی و نیز افزایش ۱۷ درصدی صادرات را به عنوان موفقیت‌های دولت سیزدهم برشمرد.

رئیسی با اشاره به دسیسه و فتنه دشمنان در ایجاد اغتشاش خیابانی و پس از آن برهم زدن ثبات در بازار ارز تصریح کرد: دولت با تکیه بر هوشیاری مردم به عنوان اصلی‌ترین پشتیبان خود، بر مشکلات فائق خواهد آمد و بار دیگر دشمنان را ناکام خواهد گذاشت.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.