×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
جزئیات پخش و اجرای زنده سرود سلام فرمانده ۲

به گزارش تهران۲۴، حجت الاسلام والمسلمین سعید نعیمی تهیه‌کننده “سلام فرمانده ۲”در رشت با اشاره به اجرای ۱۰ هزار نفری سرود “سلام فرمانده ۲” اظهار کرد: به فضل الهی و عنایت ویژه آقا امام زمان (عج)  این بار اجرای “سرود سلام فرمانده” با حضور لشکر ۱۰ هزار نفره و ۱۴ استان کشور به نیت ۱۴ معصوم اجرا شد.

مسؤول گروه ماح «ملت امام حسین(ع)» با اشاره به روایت متعدد تاریخ درباره لشکر ۱۰ هزار نفره برای امام زمان (عج) گفت: پس از فراگیری سرود “سلام فرمانده” که قطعاً عنایت حضرت ولی عصر (عج) را به همراه داشت ما قول اجرای سرود با ۱۰ هزار نفر را داده بودیم که به فضل الهی این کار انجام شد.

نعیمی با اشاره به زمان اجرای  “سرود سلام فرمانده ۲”  گفت: این سرود جمعه شب ساعت ۲۰ از شبکه سه سیما با اجرای ابوذر روحی پخش می‌شود.

وی با اشاره به عوامل اجرای سرود “سلام فرمانده ۲ ” بیان کرد: در این اثر به موضوع انتظار و رفاقت نسل نوجوان و کودک با امام عصر(عج) و یاریگری حضرت تأکید شده و عوامل اجرایی این سرود،نیز همان عوال اجرایی نسخه قبلی هستند.

تهیه‌کننده “سلام فرمانده ۲” همچنین از اجرای این  سرود برای نخستین بار به صورت زنده در شب نیمه شعبان خبر داد و بیان کرد: برای نخستین بار سرود “سلام فرمانده ۲” با حضور بیش از یک هزار کودک و نوجوان گیلانی در شب میلاد آقا امام زمان (عج) در پارک فجر شهرستان لنگرود در استان گیلان اجرا می‌شود.

نعیمی در پاسخ به اینکه برای اجرای نسخه دوم سرود “سلام فرمانده ” واهمه‌ای از عدم استقبال نداشتید، تصریح کرد: علیرغم همه کمبود امکانات در کنار تأکید خودمان برای مردمی ماندن سرود “سلام فرمانده”، این اثر در مدت ۴۸ ساعت در شهر مقدس قم ضبط شد که بدون شک وقتی اسم آقا درمیان باشد ترس معنایی ندارد.

سرود «سلام فرمانده» کاری از گروه «ماح» «ملت امام حسین (ع)» از شهرستان لنگرود است که با شعری از سیدمهدی بنی‌هاشمی لنگرودی و اجرای ابوذر روحی به تهیه‌کنندگی حجت‌الاسلام سعید نعیمی، ۲۷ اسفندماه ۱۴۰۰ مصادف با نیمه شعبان برای نخستین بار در شهرستان لنگرود استان گیلان اجرا شد.

پس از استقبال از سرود سلام فرمانده و باتوجه به ماهیت شاهد اجرای نسخه‌های بسیاری اعم از آذربایجانی، کردی، ترکی، عربی بحرینی، عربی عراقی، عربی لبنانی، پاکستانی، انگلیسی، فرانسوی در کشورهای مختلف بودیم.

پایان پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.