×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
زاکانی دستور انتقال دارایی‌های شرکت کنترل ترافیک را تایید کرد

به گزارش تهران۲۴، جعفر تشکری هاشمی عضو شورای شهر تهران در حاشیه یکصد و چهلمین جلسه شورای شهر تهران و در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جلسه هم اندیشی امروز برای این بود که ابهامات شرکت کنترل ترافیک حل شود گفت: شهردار تهران در این رابطه توضیحاتی داد اما کفایت نمی‌کرد و قانع کننده نبود.

وی ادامه داد: بنابراین پیشنهاد شد تا در یک کارگروه ۱۰ نفره موضوع بررسی شود تا ابهامات پاسخ داده شود تقاضای من این است تا مادامی که کارها متوقف نشده اقدامی نشود و شهرداری در مدت ۲ هفته جوانب بررسی‌های خود را اعلام کند.

تشکری هاشمی تصریح کرد: اما آقای زاکانی گفت که دستورات سابق ادامه پیدا کند و کارگروه هم کار خود را انجام دهد اما اگر قرار باشد اموال شرکت کنترل ترافیک واگذار شود کارگروه دیگر معنا ندارد شهردار تهران باید داوطلبانه از واگذاری اموال جلوگیری کند.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه این امر طبیعی است که اگر یک امر غیرمتعارف انجام می‌شود شورا به آن ورود پیدا کند گفت: در جایگاه نمایندگی مردم کاری می‌کنیم تا خارج از مصوبات اقدامی انجام نشود یک شرکت ۳۳ سال برای انضباط ترافیکی شهر برنامه ریزی کرده است اما بعد از ۳۳ سال مدیران به نظرشان رسیده باید اموال آن به شرکت دیگری داده شود اگر قرار است چنین اتفاقی رخ دهد از لحاظ حقوقی باید بررسی شود.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.