×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بیرانوند: هیات مدیره پرسپولیس به بازیکنان زحمتکش احترام نمی گذارد/رسول پناه برای مدیریت باشگاه کوچک است

دروازه بان سابق پرسپولیس گفت: هیات مدیره پرسپولیس به بازیکنانی که زحمت می کشند، احترام نمی گذارد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علیرضا بیرانوند درباره آخرین وضعیت خود در تیم فوتبال رویال آنتورپ اظهار داشت: خدا را شکر شرایط خیلی خوبی دارم. زمانیکه به بلژیک آمدم باید ۱۴ روز در قرنطینه می ماندم. به همین دلیل نتوانستم در هفته اول برای تیم آنتورپ بازی کنم. از هفته دوم توانستم در فهرست تیم قرار بگیرم و امیدوارم هرچه سریع تر در ترکیب باشم.

بازی کردن من برای آنتورپ دور از دسترس نیست

وی افزود: مردم و هواداران عزیز خیلی دوست داشتند من برای آنتورپ بازی کنم و با توجه به تمریناتی که انجام می دهم، این موضوع دور از دسترس نیست. خدا را شکر از خودم خیلی راضی هستم. اکنون هم در ریکاوری هستیم و لیگ بلژیک دو هفته تعطیل شد.

 شاید پوکر قهرمانی سال ها برای هیچ تیمی تکرار نشود

دروازه بان تیم فوتبال رویال آنتورپ درباره طلب خود از باشگاه پرسپولیس گفت: قهرمانی را به هواداران تبریک می گویم و خیلی خوشحال هستم که آنها برای این قهرمانی که حق پرسپولیس بود، خوشحال هستند. شاید پوکر قهرمانی سال ها برای هیچ تیمی تکرار نشود و اتفاق بزرگی برای باشگاه بزرگ پرسپولیس و هواداران افتاد. خدا را شکر می کنم خودم هم در این قهرمانی سهم کوچکی دارم.

گل محمدی و کادرش با دست خالی برای موفقیت پرسپولیس زحمت می کشند

بیرانوند ادامه داد: دوست داشتم در این شرایط سخت به پرسپولیس کمک کنم. از هواداران می خواهم یحیی گل محمدی و کادرفنی اش را حمایت کنند زیرا آنها را می شناسم و می دانم با دست خالی که فقط من آن را درک می کنم برای موفقیت تیم زحمت می کشد. پرسپولیس به ویژه در لیگ قهرمانان آسیا خیلی وضعیت سختی دارد.

هیات مدیره به بازیکنانی که در پرسپولیس زحمت می کشند، احترام نمی گذارد

وی تصریح کرد: دوست داشتم اتفاق خوبی برای من بیفتد زیرا در این چهار سال هفت قهرمانی با پرسپولیس آوردم. با این تیم به فینال لیگ قهرمانان آسیا رفتم. دوست داشتم مسئولان باشگاه هم به من احترام بگذارند اما چنین چیزی را ندیدم. هیات مدیره به بازیکنانی که در پرسپولیس زحمت می کشند، احترام نمی گذارد. 

رسول پناه در زمان امضای متمم قرارداد عضو هیات مدیره پرسپولیس بود اما اکنون آن را قبول ندارد

دروازه بانسابق پرسپولیس ادامه داد: یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی که باشگاه از من کم کرده است، مربوط به متمم قراردادی است که در زمان مدیرعاملی انصاری فرد و عضویت هیات رسول پناه، نبی، هاشمی و رغبتی در هیات مدیره با مدیرعامل باشگاه امضاء کردیم. قطعا هیات مدیره هم در جریان این کار بوده اما نمی دانم وقتی رسول پناه مدیرعامل شد، چگونه اعلام می کند امضای انصاری فرد را قبول ندارم و به خودش اجازه می دهد تا به من بگوید برو از پرسپولیس شکایت کن. من چگونه از این باشگاه شکایت کنم و جلوی هواداران بایستم. 

وقتی می توانند بدون شکایت پول مرا بدهند، چرا باید از پرسپولیس شکایت کنم

بیرانوند افزود: رسول پناه با این حرف یا می خواهد مرا خراب کند یا انصاری فرد. چهار سال با پرسپولیس زندگی کردم و در کنار هواداران بزرگ شدم. هرکسی جای من باشد دنبال حقش می رود. من هم این موضوع را به وکیل خود سپرده ام اما وقتی می توانند بدون شکایت پول مرا بدهند، چرا باید از پرسپولیس شکایت کنم. 

رسول پناه مرا برای گرفتن پول به آنتورپ فرستاد اما چگونه بیش از یک میلیارد قراردادم را کم کرد؟

وی ادامه داد: جدا از این قرارداد، رسول پناه قرارداد پایه مرا که ربطی به آن متمم ندارد، کاهش داده است. چگونه به خودش اجازه داد به دلیل اینکه ۶ بازی پایان فصل را در کنار تیم نبودم، از اصل قراردادم کم کند. پیام ها و نامه های رسول پناه هم موجود است. خودش مرا برای گرفتن پول به آنتورپ فرستاد. چگونه بیش از یک میلیارد قرارداد مرا کم کرد؟ همیشه حرف درستی زده ام و می دانم چرا وی حاضر نشد برای لحظاتی در استودیو(برنامه فوتبال برتر) بماند و صحبت هایم را بشنود.

۷۰۰ هزار دلار برای پرسپولیس آوردم اما اصل قراردادم را کسر کردند

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: من برای پرسپولیس زحمت کشیدم و ۱۷،۱۸ میلیارد پول یعنی ۷۰۰ هزار دلار به این باشگاه آوردم. بازیکنی بودم که به خاطر پرسپولیس قراردادم را فسخ نکردم درحالیکه می توانستم پس از جام جهانی از این تیم بروم و ۷۰۰ هزار دلار را هم به پرسپولیس ندهم زیرا می خواستم اتفاق بزرگی برای من بیفتد و قهرمان آسیا شوم.

پرسپولیس برای گرفتن پول به آنتورپ نامه زد تا زودتر در تمرینات این تیم شرکت کنم

بیرانوند درباره اینکه آیا خود باشگاه پرسپولیس می خواست وی قبل از پایان فصل از این تیم جدا شود، توضیح داد: پرسپولیس برای آنتورپ ایمیل زده و خواست من در تست پزشکی و تمرینات این تیم شرکت کنم تا زودتر این پول را بگیرد. اکنون چگونه از اصل قرارداد من یک میلیارد تومان کسر شده است؟ مگر چنین چیزی داریم؟ به بازیکنان احترام بگذارید.

دیناروند آدم عجیب و غریبی است که هیات مدیره و مدیرعامل پرسپولیس را قبول ندارد

وی افزود: فردی به عنوان دیناروند به عنوان مدیر مالی در باشگاه حضور دارد. هواداران بدانند وی فردی است که در پرسپولیس ذهن تمام بازیکنان را خراب می کند. یعنی هیات مدیره و مدیرعامل را قبول ندارد و آدم عجیب و غریبی است. پشتش خیلی پر است و قرارداد و متمم ها را به هیچ وجه قبول ندارد. 

دروازه بان فعلی تیم آنتورپ تصریح کرد: در قرارداد من آپشنی وجود دارد که در صورت کسب سهمیه آسیا و قهرمانی لیگ باید پاداش جداگانه ای بگیرم اما دیناروند می گوید تو زرنگ هستی و هم می خواهی پاداش سهمیه را بگیری و هم پاداش قهرمانی. این سهمیه احتمال دارد از طریق قهرمانی در جام حذفی یا حضور در رتبه های اول تا چهارم لیگ به دست بیاید اما وی چنین بحثی را قبول نمی کند.

رسول پناه می خواست بحث  متمم را کش بدهد تا سازمان لیگ آن را ثبت نکند

بیرانوند ادامه داد: از رسول پناه می پرسم چرا زمانیکه عضو هیات مدیره پرسپولیس بود، این متمم را در سازمان لیگ ثبت نکرد؟ وی از این کار هدف داشت و می خواست موضوع تا حدی طول بکشد که دیگر سازمان لیگ آن را ثبت نکند. ۱۰ بار هم به مصطفی سلیمانی(وکیل بیرانوند) گفته علیرضا شکایت کند و پولش را بگیرد. حتی وقتی به سازمان لیگ رفتم، حیدر بهاروند به من گفت اگر از پرسپولیس شکایت کنی و انصاری فرد هم متمم را تایید کند، پولت را از باشگاه می گیری.

 با پرسپولیس قرارداد داشتم و رسول پناه به زور برای رسیدن به پول مرا به بلژیک فرستاد

وی افزود: هر اتفاقی در زمان مدیریت انصاری فرد مانند قرارداد استوکس و متمم قرارداد من افتاده است، رسول پناه می گوید من مدیر باشگاه نبودم. در هیات مدیره یک باشگاه همه با هم تصمیم می گیرند. دومین بحث این است که من با پرسپولیس قرارداد داشتم و رسول پناه به زور برای رسیدن به پول مرا به بلژیک فرستاد. پرسپولیس ۱۵ میلیارد از پولی که من در جام جهانی بازی کردم از فیفا را گرفته و این هم جای تشکرش است.

تمام آپشن های مرا کم کرده و صفر درصد زده اند

دروازه بان سابق پرسپولیس توضیح داد: خودشان به آنتورپ نامه زدند که بروم. اکنون چگونه به خود اجازه می دهند بگویند با هیات مدیره می نشینیم و برای بازی هایی که بیرانوند نبوده است، تصمیم گیری می کنیم. تمام آپشن های مرا کم کرده و صفر درصد زده اند. آپشن قهرمانی را از قراردادم برداشته اند. باشگاه پرسپولیس آپشن سهمیه آسیا قرارداد سال ۹۵،۹۷ و ۹۸ نداده است. 

بودن برخی افراد در سال های آینده به پرسپولیس ضربه می زند

بیرانوند ادامه داد: دیناروند در باشگاه پرسپولیس برای خودش یک مملکت است. هیچ یک از بازیکنان تیم از وی راضی نیستند و با خودم می گویم کی پشتش است که جلوی همه می ایستد؟ احترام به ویژه برای بازیکنی که زحمت کشیده خیلی خوب است. مرا هواداران پرسپولیس بزرگ کردند اما آنها بدانند افرادی اکنون در این باشگاه حضور دارند که با بودن شان پرسپولیس در سال های آینده خیلی ضربه می خورد.

آنتورپ ۱۰ بار نامه زد پرسپولیس می تواند مرا نگه دارد

وی افزود: در این سال ها شاید از پرسپولیس بالای ۴،۵ میلیارد هم نگرفته باشم اما ۱۶،۱۷ میلیارد با انتقال من به خزانه این باشگاه آمد. رسول پناه پنج بار به آنتورپ نامه ارسال کرد. به دلیل کرونا دو بار نتوانستم به بلژیک بروم اما این باشگاه ۱۰ بار به پرسپولیس نامه زده و شرط کرد اگر وی نمی تواند به بلژیک بیاید، پرسپولیس می تواند مرا تا پایان لیگ قهرمانان و جام حذفی نگه دارد و حقوقی که آنتورپ می خواهد به من بدهد پرداخت کند.

گفتم تا پایان لیگ قهرمانان پایبند قراردادم می مانم اما به آنتورپ می گویم پرسپولیس پولم را می دهد

دروازه بان سابق پرسپولیس تصریح کرد: به افشین پیروانی گفتم مرا حفظ کنید و تا پایان لیگ قهرمانان پایبند قراردادم می مانم اما به آنتورپ می گویم پرسپولیس پول مرا می دهد. با این وجود پیروانی گفت آنتورپ پولت را به یورو می دهد و پولی نداریم که پرداخت کنیم. این موضوع را قبول کردم اما به دلیل اینکه به پول قرارداد من نیاز داشتند، سریع مرا به بلژیک فرستادند. اکنون چگونه یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان از اصل قراردادم کم شده است؟

امثال رسول پناه برای باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس خیلی کوچک هستند

بیرانوند ادامه داد: خواهش می کنم از افشین پیروانی بپرسید که آیا من گفته ام برای بازی کردن در پرسپولیس ماهانه ۵۰ هزار یورو می خواهم؟ می دانم امثال رسول پناه برای باشگاه بزرگی مثل پرسپولیس خیلی کوچک هستند و نمی توانند آنجا را اداره کنند. رک با رسول پناه حرف می زنم. آنتورپ به پرسپولیس نامه زده و اعلام کرد با توجه به اینکه قراردادش با من از تاریخ ۱۱ تیر شروع می شود، اگر می خواهند همچنان در ایران بمانم به جای این باشگاه بلژیکی ماهانه ۴۱ هزار یورو به من پرداخت کنند.

 هر مدیر برنامه ای دوست دارد با اسم علیرضا بیرانوند خودش را بزرگ کند

وی افزود: وقتی به فرودگاه رفتم که قراردادم با آنتورپ شروع شد و این موضوع ارتباطی به تغییر مدیر برنامه من ندارد. هر مدیر برنامه ای دوست دارد با اسم علیرضا بیرانوند خودش را بزرگ کند. من نمی توانستم به بلژیک بروم و در این میان مدیر برنامه هایی به باشگاه آنتورپ اضافه شده و می گفتند می توانیم بیرانوند را به بلژیک بیاوریم. همه دنبال این بودند خودشان را بزرگ کنند. با هیچ مدیربرنامه ای قرارداد رسمی ندارم.

رسول پناه برای گرفتن پول کامل سریع  ITC مرا برای آنتورپ صادر کرد

دروازه بان تیم آنتورپ بلژیک توضیح داد: از رسول پناه می خواهم ایمیلی که مدعی است برای آنتورپ ارسال و در آن درخواست کرده من پس از تست پزشکی دادن به ایران بازگردم، نشان بدهد. اگر این کار را انجام می دادم پول کامل را به پرسپولیس نمی دادند بلکه ۲۰۰ هزار دلار پرداخت می کردند اما رسول پناه برای اینکه پول کامل را بگیرد، سریع ITC مرا برای آنتورپ صادر کرد.

رسول پناه پول انتقال مرا کامل گرفت اما چرا اصل قراردادم با پرسپولیس را کم کرد؟

بیرانوند تصریح کرد: از ۱۱ تیر قرارداد من با آنتورپ شروع شده بود و راهی برای بازگشت نداشتم. البته قبل از این تاریخ می توانستم تست بدهم و بازگردم اما از آن تاریخ به بعد مدیر آنتورپ باید ماهانه ۴۱ هزار یورو به من پول می داد. از رسول پناه می پرسم چرا وقتی آنتورپ نامه زد که بیرانوند می تواند پس از این تاریخ به دلیل مشکلاتی که در سفرش وجود دارد در پرسپولیس بماند، این درخواست را رد کردید؟ چرا وقتی پول انتقال مرا کامل گرفته است، اصل قراردادم با پرسپولیس را کم کرده است؟

رسول پناه حاضر نبود با آنتورپ توافق کند که تا پایان لیگ قهرمانان بمانم

وی ادامه داد: وقتی رسول پناه می گوید اگر بیرانوند به بلژیک نمی رفت، تکلیف پول پرسپولیس چه می شد یعنی در رفتن من نقش داشته و حتی حاضر نبوده است با آنتورپ توافق کند که تا پایان لیگ قهرمانان بمانم. من چه گناهی کرده ام که اکنون باید از اصل قراردادم کم شود؟ برای این پول زحمت کشیده ام و شب و روز از خانواده ام دور بودم. 

مگر ترابی بازیکن خارجی است که با رفع مشکل خانوادگی اش در ایران بماند؟

دروازه بان سابق پرسپولیس اضافه کرد: رسول پناه می گوید مهدی ترابی به وی گفته اگر مشکل خانوادگی ام حل شود، در پرسپولیس می مانم. به عنوان یک هوادار می گویم مگر مهدی بازیکن خارجی یا لژیونر است که قراردادش را با یک تیم ایرانی فسخ کند؟ ترابی مگر می خواهد در کرج بازی کند که خانواده اش با سفر به تهران مشکل داشته باشند و به همین دلیل قراردادش را فسخ کند؟ 

بیرانوند افزود: سه ماه است تمام رسانه ها می گویند ترابی از پرسپولیس می رود. درباره خودم که تمام هواداران می دانند چه بی احترامی ای شد. ترابی در کرج زندگی می کند و مگر می خواهد از پرسپولیس به تیم بادران کرج! برود که رسول پناه اینگونه حرف می زند. پولی که وی راحت می تواند بدون شکایت بازی به من پول بدهد و آپشن ها را پرداخت کند اما چرا این کار را انجام نمی دهد.

دیناروند فصل بعد هم تمام بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس را اذیت می کند

وی ادامه داد: دیناروند هیچ یک از اعضای هیات مدیره را قبول ندارد. اطمینان دارم وی فصل بعد هم تمام بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس را اذیت می کند. برای پرسپولیس و فوتبال ایران خیلی زحمت کشیدم اما حقم نبود اینگونه اذیت شوم. 

متمم یک و نیم میلیاردی لطف انصاری فرد به من بود

دروازه بان تیم آنتورپ تصریح کرد: این متمم یک و نیم میلیاردی لطف انصاری فرد به من بود. باشگاه آنتورپ مرا برای نیم فصل دوم لیگ بلژیک می خواست اما انصاری فرد قبل از شیوع کرونا گفت با توجه به اینکه ۷۰۰ هزار دلار برای پرسپولیس آورده ای من هم این متمم را به عنوان مدیرعامل به قراردادت اضافه می کنم زیرا با وجود اینکه می توانستی تیم را در نیم فصل رها کنی، چنین کاری انجام ندادی. من هم چنین درخواستی نداشتم.

هیچ آپشنی را به قرارداد من اضافه نکردند

بیرانوند در گفتگو با برنامه فوتبال برتر افزود: پس از جام جهانی قراردادی با من بستند و تمام آپشن های فصل ۹۶-۹۵ و ۹۷-۹۶ را به فصل ۹۸-۹۷ موکول کردند. هیچ آپشنی را به قرارداد من اضافه نکردند. 

انتهای پیام/

  1. سینا ولیانی

    بیرانوند یکم پررو شده

  2. یه پرسپولیسی

    یه پنالتی رونالدو رو گرفت دهن همه رو صاف کرد

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.