×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
لغو اجرای طرح ترافیک برعهده شهرداری یا ستاد کرونا؟

به گزارش آژانس خبری تهران سید‌مناف هاشمی معاون حمل و نقل ترافیک گفت: در زمینه لغو‌طرح ترافیک باید ستاد ملی کرونا تصمیم بگیرد ما فقط مجری هستیم نه سیاست گذار و البته تاکید می کنم تابع تصمیمات ستاد کرونا هستیم.

وی به موضوع طرح ترافیک در سال گذشته اشاره کرد و گفت: چند ماه طرح ترافیک لغو شد و تاثیر لغو طرح ترافیک در کاهش مسافران کم بوده است.

معاون حمل ونقل ترافیک شهرداری تهران ادامه داد:  سال گذشته دوباره ستاد کرونا تصمیم گرفت طرح اجرایی شود امسال هم هر تصمیمی برای طرح بگیرند ما اجرایی خواهیم کرد.

به گفته مناف هاشمی، سال گذشته با لغو طرح میزان سفرهای بیهوده در هسته مرکزی تهران افزایش یافت و باز هم می گویم لغو طرح ترافیک در کاهش مسافر تاثیر چندانی ندارد. اما باز هم می گویم تابع تصمیمات ستاد کرونا هستیم.

زمزمه های لغو طرح ترافیک از سوی دولتی ها با توجه به قرمز شدن شرایط تهران مطرح شده است.

غلامرضا عباس پاشا معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری تهران در خصوص تغییر در اجرای طرح ترافیک در تهران با توجه به قرارگیری تهران در شرایط قرمز کرونایی  گفت: قطعا در این خصوص بررسی و تصمیمات جدید اتخاذ خواهد شد. استان تهران در شرایط خاص قرار گرفته است اما تا به حال تصمیم قطعی در این خصوص گرفته نشده و ان شاءالله  امروز تصمیم نهایی گرفته خواهد شد.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.