×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آغاز رقابت برترین قاریان و حافظان قرآن کشور از امشب/ حضور مردم در سالن با رعایت پروتکل‌ها

به گزارش تهران۲۴ چهل‌وچهارمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم از ساعت ۱۸ امروز دوشنبه ۲۹ آذر‌ماه ۱۴۰۰ در تالار اندیشه حوزه هنری کار خود را آغاز می‌کند.

رقابت برترین قاریان و حافظان قرآن کشور از امشب

در این دوره از مسابقات ۲۰۰ نفر از برترین قاریان و حافظان قرآن کشور با هم رقابت می‌کنند که مسابقات خانم‌ها از ساعت ۹ تا ۱۲ و رقابت آقایان از ساعت ۱۸ تا ۲۳ برگزار می‌شود.

رشته‌های مسابقات امسال

مسابقات امسال در رشته‌های قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ ۲۰ جزء، تفسیر عمومی قرآن کریم، اذان و مدیحه‌سرایی برگزار می‌شود، همچنین مسابقات خانم‌ها امسال در همین رشته‌ها به جر رشته‌های اذان و مدیحه‌سرایی برگزار می‌شود. امسال مسابقات رشته کتابت قرآن هم به صورت مجازی در کنار مسابقات برگزار شد و نفرات برتر در اختتامیه روز جمعه معرفی و تجلیل می‌شوند.

اعطای یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان جایزه به برگزیدگان

جوایز مسابقات، امسال رشد خوبی داشته و نفرات اول رشته‌های قرائت و حفظ کل قرآن ۳۵ میلیون تومان دریافت می‌کنند و در مجموع امسال یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به نفرات برتر اهدا می‌شود.

حضور علاقه‌مندان در سالن/ پخش زنده از شبکه و رادیو قرآن

حضور علاقه‌مندان به قرآن کریم از ویژگی‌های مسابقات امسال است و سالن رقابت‌ها با ۵۰ درصد ظرفیت آماده پذیرش عموم قرآن دوستان است. همچنین همه فرایند مسابقات به صورت زنده و مستقیم از شبکه و رادیو قرآن پخش می‌شود.

برگزاری دو مسابقه مردمی در کنار رقابت‌ها

در کنار مسابقات دو مسابقات مردمی هم برگزار می‌شود که شامل ۱٫ مسابقه «فرهنگ قرآنی» که از طریق سیمای قرآن و رادیو قرآن برگزار می‌شود و هر شب به ۲۴ برگزیده جوایزی اهدا خواهد شد، همچنین مسابقه انتخاب نفرات برتر مسابقات هم دیگر بخش مردمی رقابت‌ها است که نفراتی که برگزیدگان مسابقات را درست تشخیص دهند جایزه نقدی یک میلیون تومانی دریافت می‌کنند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.