×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تدارک ویژه شبکه تلویزیونی سپهر برای سالگرد شهادت حاج قاسم

به گزارش تهران۲۴ به نقل از روابط عمومی معاونت فضای مجازی صدا و سیما این ویژه برنامه ها شامل بسته های تولیدی و تامینی ویژه سالگرد حاج قاسم شامل مستندهای کوتاه، سواد رسانه با محوریت حاج قاسم و، کلیپ و سرودهای حماسی، تولیدات مردمی، مرد میدان، ویژه برنامه به نیت حاج قاسم و… است که از روز ۱۰ لغایت ۱۵ دی ماه در قالب باکس های گوناگون از کنداکتور این شبکه پخش خواهد شد.
براساس همین گزارش مجموعه گسترده ای از ویدئوهای مردمی دلدادگان و دوستداران شهید حاج قاسم سلیمانی که در کمپین مردمی #به_نیت_حاج_قاسم در تلوبیون و فضای مجازی شرکت کرده اند به این برنامه رسیده که تعداد قابل توجهی از تصاویر و محتواهای با کیفیت انتخاب و در باکس های مختلف از شبکه سپهر و برخی شبکه های دیگر سیما پخش خواهند شد.
مجموعه سوگ سرودهای جدید مرتبط با حاج قاسم و تولیدات جوانان مومن و انقلابی از سراسر کشور با محوریت حاج قاسم که قابلیت پخش تلویزیونی از منظر صوت، تصویر و محتوا را دارند، انتخاب و در شبکه سپهر به مخاطبان عرضه خواهد شد.
همچنین مجموعه ای از تولیدات برتر در حوزه های مختلف ازجمله مستندهای کوتاه، محتواهای سال گذشته، تصاویر و تولیدات خوب سال جاری معاونت مجازی رسانه ملی و سایر بخش ها که در سامانه حرفه ای اداره کل بازار محتوا بارگذاری و آماده سازی شده است نیز در این ایام پخش خواهد شد.
معاونت فضای مجازی رسانه ملی در این ایام علاوه بر ایجاد و میزبانی کمپین مردمی #به_نیت_حاج_قاسم، شبکه تلویزیونی اینترنتی #مردم_میدان، تولید آثار فاخر و ارزشمند مردمی و ایجاد و راه اندازی و حمایت از محتواهای مردمی را در دستور کار خود قرار داده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.