×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سفر رئیس‌جمهور به قم / از حضور در نماز جمعه تا دیدار با مراجع تقلید

به گزارش تهران۲۴، آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور که از صبح روز پنجشنبه ۹ دی و در سیزدهمین سفر استانی خود، به استان قم سفر کرده، در دومین روز سفر خود با ضمن دیدار و گفت وگو با علما و مراجع عظام تقلید در نماز جمعه این هفته قم هم حضور یافت.

نرخ رشد تورم در آبان و آذر بر اساس گزارش بانک مرکزی کاهشی بوده است

بر همین اساس رئیس جمهور در دیدار با آیت الله العظمی نوری همدانی با ارائه گزارشی از اقدامات دولت سیزدهم در زمینه مبارزه با کرونا، تحرک در معیشت و اقتصاد و کاهش نرخ رشد تورم گفت: از ابتدای آغاز فعالیت دولت در کنار اقدامات ملی، ارتباط با استان‌ها را هم دنبال کردیم.

رئیسی همچنین با ارائه گزارشی درباره تامین مطلوب ذخایر کالاهای اساسی در کشور گفت: با اقداماتی که دولت انجام داده، براساس گزارش بانک مرکزی، نرخ رشد تورم در آبان و آذر امسال کاهشی بوده است.

رئیس جمهور با اشاره به برنامه‌های دولت برای رفع مشکلات استان قم، بر ضرورت پیگیری مصوبات شورای اداری تاکید کرد.

آیت الله العظمی نوری همدانی نیز در این دیدار با اشاره به نامه امیرالمومنین (علیه السلام) به مالک اشتر نخعی، و توجه به بانکداری اسلامی، گفت: ربا و ذلت‌پذیری از بالاترین گناهان است.

این مرجع تقلید به تحولات منطقه هم اشاره کرد و گفت: استکبار و نظام سلطه جهانی، مسلمانان منطقه از جمله افغانستان را به جان هم انداخته که نقشه این جنایات از آمریکا و انگلیس و صهیونیست‌ها است و پول آن را عربستان سعودی تامین می‌کند.

* سفرهای منظم استانی برای بررسی مشکلات است و مصوبات هر سفر تا حصول نتیجه دنبال می‌شود

آیت الله سید ابراهیم رئیسی در ادامه سفر خود با آیت‌الله العظمی جعفر سبحانی هم دیدار کرد.

رئیس جمهور در این دیدار با بیان گزارشی از اقدامات دولت سیزدهم گفت: در این دولت به دنبال کاهش دغدغه‌های مردم، مراجع و نخبگان هستیم.

آیت الله رئیسی با اشاره به شرایط ویژه‌ای که دولت سیزدهم کشور را تحویل گرفته است، اظهار داشت: علاوه بر اقدامات و جلسات مداوم در تهران، سفرهای منظم استانی برای بررسی مشکلات اقصی نقاط کشور انجام می شود و مصوبات هر سفر تا حصول نتیجه دنبال خواهند شد.

رئیس جمهور افزود: در لایحه بودجه ۱۴۰۱ به عدالت اجتماعی، توسعه متوازن و بهره‌گیری از ظرفیت ها توجه شده است.

رئیس جمهور با اشاره به جایگاه ویژه قم در میان مسلمانان بویژه شیعیان، گفت: این شهر خاستگاه انقلاب و مورد توجه جهان اسلام است و باید مشکلاتش بصورت دقیق پیگیری و حل شود.

آیت الله العظمی سبحانی نیز در این دیدار ضمن بیان خداقوت به دولت سیزدهم تاکید کرد: طبیعتا در این مدت بیش از گذشته مشکلات مردم را لمس کرده‌اید.

این مرجع تقلید با اشاره به مشکلات فرهنگی جامعه بیان داشت: مدارس و دانشگاه‌ها برای حل مشکلات فرهنگی نقش جدی دارند و باید بیش از پیش مورد توجه قرار بگیرند.

آیت الله العظمی سبحانی همچنین با اشاره به مشکلات مختلف استان قم، تصریح کرد: پروژه ناتمام مونوریل قم تاکنون هزینه زیادی داشته و ضروری است تصمیمی برای آن گرفته شود.

* بنای دولت این است دست به اعمال سیاست‌های تورم‌زا نزند

دیدار و گفتگو با آیت‌الله‌ العظمی عبدالله جوادی آملی از برنامه های دیگر رئیس جمهور در سفر به استان قم بود.

آیت‌الله رئیسی در ابتدای این دیدار گزارشی از شرایط کشور و برنامه دولت ارائه کرد و ضمن اشاره به جلسه شورای اداری استان قم، افزود: آنچه برای استان قم بررسی و به عنوان اولویت‌ها تصویب شده است مورد پیگیری جدی قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به برخی پروژه‌های نیمه تمام در استان قم، تاکید کرد: این پروژه‌ها جلوی چشم مردم است و آنها را رنج می‌دهد که لازم است هرچه سریعتر تکلیف آنها را روشن کنیم.

آیت الله رئیسی همچنین شرایط تامین کالاهای اساسی و میزان ذخایر آن را قابل قبول توصیف کرد و گفت: بنای دولت این است که در حوزه اقتصاد، دست به اعمال سیاست‌های تورم‌زا نزند.

وی تاکید کرد: امروز براساس گزارش‌های مرکز آمار ایران، تورم سیر نزولی پیدا کرده است و تلاش دولت این است که در مسیر تداوم آن حرکت کند.

رئیس جمهور در ادامه این دیدار به سیاست‌ دولت سیزدهم در حوزه روابط خارجی اشاره کرد و گفت: دولت، تعامل با دنیا و همسایگان را با جدیت آغاز کرده است. صادرات ایران به برخی کشورهای همسایه طی ماه‌های اخیر افزایش پیدا کرده است.

رئیس‌جمهور با تاکید بر اینکه بیش از گذشته نسبت به بهبود شرایط کشور امیدوارتر شدم، گفت: با توجه به ظرفیت‌های بسیاری که در کشور وجود دارد، اطمینان دارم که می‌توانیم شرایط را به نفع مردم تغییر دهیم.

آیت‌الله‌ العظمی جوادی آملی نیز در این دیدار ضمن خیرمقدم به آیت‌الله رئیسی و گرامیداشت سالروز حماسه نهم دی‌ماه، به بیان نکاتی در حوزه مسائل داخلی و خارجی پرداخت.
این مرجع تقلید با اشاره به لزوم حفظ کرامت مردم در اتخاذ تصمیمات و سیاست‌های اقتصادی، گفت: ما باید مردم را سر سفره خودشان بنشانیم و به کرامت آنها توجه کنیم، همانگونه که خداوند متعال دستور داده است.

آیت‌الله جوادی آملی با بیان اینکه مسئولان کشور توان مدیریتی و حوصله رسیدگی به امور را توامان داشته باشند، گفت: امروز باید به کارخانه‌داران و فعالان بخش صنعت کمک کنیم و تا هنگامی‌که به بیراهه نرفته اند از آنها حمایت کنیم.

این مرجع تقلید با اشاره به ملاقات‌های خود با مسئولان سابق بخصوص مدیران حوزه سیاست خارجی، گفت: من در همان ملاقات‌ها تاکید کردم که ما نباید رابطه خود با دنیا را قطع کنیم اما توصیه من این است که هر زمان با خارجی‌ها دست دادید انگشتان خود را بشمارید.

آیت‌الله جوادی آملی به دیدار اخیر خود با وزیر امور خارجه اشاره کرد و گفت: من به آقای امیرعبداللهیان گفتم بنا نیست با کشوری قهر باشیم اما آنها باید با ما مودب باشند و از طرفی ما هم مراقب استقلال کشور باشیم.

این مرجع تقلید گفت: مسئولان و مدیران باید همت بلند داشته باشند و بدانند که ساماندهی اقتصاد کشور به یک کار علمی دقیق نیازمند است.

* امکان رسیدن به رشداقتصادی ۸ درصد وجود دارد

سید ابراهیم رئیسی در دومین روز از سفر خود به استان قم با آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی هم دیدار و گفت وگو کرد.

رئیس جمهور در این دیدار با تاکید بر اینکه دولت سیزدهم به صورت شبانه روز در حال فعالیت برای حل مشکلات مردم است، تصریح کرد: رفع مشکل کسری بودجه سال جاری از دغدغه های ما است.

آیت الله رئیسی ضمن بیان اینکه با تلاش دولت برخلاف گذشته استقراض از بانک مرکزی انجام نمی‌شود، اظهار داشت: دولت در دو جبهه خنثی سازی و رفع تحریم ها فعالیت می‌کند و با فعالسازی ظرفیت های کشور امکان رسیدن به رشداقتصادی ۸ درصد وجود دارد.

وی با اشاره به مشکلات فرهنگی و آسیب های اجتماعی، گفت: کارگروهی برای رفع این مشکلات در قم تشکیل شد تا پیگیر حل مشکلات فرهنگی باشد.

آیت الله العظمی ناصر مکارم شیرازی نیز در این دیدار با توجه به جایگاه ویژه شهر قم در جهان اسلام، گفت: با توجه به اینکه قم متعلق به تمام جهان اسلام است و در این شهر حرم حضرت معصومه (س)، مسجد جمکران و حوزه علمیه فعال است و سالیانه میلیون ها رفت و آمد به این شهر انجام می‌شود لذا راه اندازی فرودگاه قم از ضروریات است.

این مرجع تقلید با تاکید بر لزوم اصلاح نظام بانکداری بیان داشت: مردم از دست بانک ها ناراحت هستند چراکه بانک‌ها به کسی پاسخگو نیستند.

آیت الله العظمی مکارم شیرازی با اشاره به گرانی در کشور تصریح کرد: این مشکل باید ریشه ای حل شود. سو استفاده از واردات و قاچاق از جمله ریشه های گرانی است.

این مرجع تقلید با انتقاد از وضعیت حجاب در جامعه تصریح کرد: با کار فرهنگی و نه با فشار باید این مشکل را حل کرد.

* وجود آسیب های اجتماعی مردم را رنج می دهد/ باید اعتماد عمومی را ارتقا داد

آیت الله سید ابراهیم رئیسی همچنین در دیدار با آیت الله العظمی سیدمحمدعلی علوی گرگانی هم با اشاره به مصوبات سفر دولت به قم و تلاش برای حل مشکلات این استان گفت: در قم کارهای خوبی به لطف خداوند و به برکت انقلاب اسلامی انجام شده است اما مشکلاتی نیز وجود دارد.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه دولت قصد دارد در زمان کوتاهی به تمام استان های کشور سفر کند و از نزدیک در جریان مشکلات و دغدغه مردم قرار گیرد، اظهار داشت: دور دوم سفرهای استانی برای پیگیری مصوبات و پروژه های جدید خواهد بود.

رئیسی با بیان اینکه یک عقب ماندگی در حل مسائل اجتماعی وجود دارد، گفت: آسیب های اجتماعی مردم را رنج می‌دهد.

رئیس جمهور تصریح کرد: در حمله سایبری اخیر که به جایگاه های عرضه بنزین شد، دشمنان توطئه بزرگی کرده بودند و می‌خواستند همه کشور را به آشوب بکشند اما خداوند لطف کرد و در کوتاه ترین زمان این مشکل حل شد که این اتفاق حاصل اعتماد مردم به دولت بود. این اعتماد را باید حفظ کرد و ارتقا داد.

آیت الله العظمی سیدمحمدعلی علوی گرگانی نیز در این دیدار با قدردانی از سفرهای استانی و حضور رئیس جمهور در میان مردم، اظهار داشت: حسن رفتار شما و رفتن در بین همگان یک نعمت بزرگ است.

این مرجع تقلید خطاب به رئیس جمهور گفت: شما فقط به شنیدن اکتفا نمی کنید و مسائل را با چشم می بینید. این حضور شما به مردم آرامش می دهد.

آیت الله العظمی علوی با اشاره به وجود نواقصی در کشور از جمله مشکل کمبود آب و وضعیت فرهنگی، خواستار مدیریت دقیق و حل مشکلات کشور شد.

* وضعیت کالاهای اساسی در شرایط خوبی قرار دارد

رئیس جمهور در ادامه با آیت الله العظمی سید موسی شبیری زنجانی هم دیدار و گفتگو کرد.

رئیس جمهور در این دیدار ضمن بیان گزارشی از اقدامات و برنامه های دولت سیزدهم، به سفر استانی به قم اشاره کرد و افزود: مبنای دولت این بوده که همراه با کار ستادی، سرکشی از استان ها هم در دستور کار قرار گیرد.

رئیسی با ارائه گزارشی از دیدارها و نشست های سفر دو روزه به این استان، اظهار داشت: تصمیمات کوتاه مدت و میان مدتی برای حل برخی مشکلات قم اتخاذ شد.

آیت الله رئیسی با تاکید بر اینکه وضعیت کالاهای اساسی در شرایط خوبی قرار دارد، گفت: در ابتدای دولت کمبودهایی در زمینه تامین نیازهای اصلی سفره مردم داشتیم، اما با اقداماتی این مشکل حل شد.

رئیس جمهور با اشاره به وجود تورم در جامعه خاطر نشان کرد: نسبت به تورم که مردم هم به حق گلایه مند هستند یکسری اقدامات اشتباه گذشتگان را دیگر انجام ندادیم که منجر به سیر نزولی شاخص تورم در کشور شده است؛ از جمله استقراض از بانک مرکزی، که دولت برای پرداخت حقوق از این روش استفاده نکرد.

رئیسی با اشاره به دو دستور کار دولت در خنثی سازی و رفع تحریم ها گفت: قرارگاهی به ریاست معاون اول رئیس جمهور برای خنثی سازی تحریم ها در دولت ایجاد شده و برای رفع تحریم ها هم دستگاه دیپلماسی در حال تلاش است.

آیت الله العظمی شبیری زنجانی نیز در این دیدار با ابراز امیدواری برای رفع مشکلات مردم تصریح کرد: هر کس عمل به وظیفه کند خداوند هم به او کمک خواهد کرد.

این مرجع تقلید بیان داشت: ان شاالله خداوند به شما کمک کند تا مشکلات حل شود.

* دولت معیشت مردم را در اولویت کارها قرار دهد

آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در ادامه برنامه های دومین روز سفر خود به قم شامگاه امروز با حضور در بیت آیت الله العظمی لطف الله صافی گلپایگانی، با این مرجع عظام تقلید دیدار و گفتگو کرد.

رئیس جمهور در این دیدار گزارشی از فعالیت های دولت و اقدامات سفر استانی به قم ارائه کرد.

آیت الله العظمی لطف الله صافی گلپایگانی ضمن تقدیر و تشکر از رئیس جمهور و خدمات دولت سیزدهم گفت: امر ریاست جمهوری بسیار سنگین و مشکل است. امیدوارم بتوانید با فضل خداوند متعال و توسل به حضرات معصومین علیهم السلام، به بهترین وجه ممکن، کشور را مدیریت نمایید و بر مشکلات فائق آیید که در این صورت برای شما مایه افتخار و موجب نیل به ثواب بسیار است.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت انتخاب مدیران شایسته برای مناصب مختلف افزود: سعی کنید بنا به دستور آیه شریفه “اجعلنی علی خزائن الارض انی حفیظ علیم” مدیرانی صالح که حافظ منافع مردم و دانا و آگاه و دلسوز باشند انتخاب کنید تا بتوانند به مردم شریف به نحو احسن خدمت کنند.

توصیه بعدی آیت الله العظمی صافی گلپایگانی درباره ضرورت عقلانیت و تدبیر عالمانه در اداره کشور بود. این مرجع عالیقدر در این باره  گفت: اگر کارها بر اساس عقلانیت و تدبیر انجام شود حتماً در امور پیشرفت خواهید کرد و زودتر به نتیجه خواهید رسید.

آیت الله صافی گلپایگانی در بخش دیگری از توصیه های خود در رابطه با مساله ارتباط با جهان بیان داشت: باید با حفظ عزّت و اقتدار، با جهان در ارتباط بود و این دولت باید پیام صلح و دوستی را به جهانیان ابلاغ نماید.

این مرجع تقلید در ادامه بر لزوم رفع نگرانی های مردم در رابطه با معیشت و تورم و گرانی تاکید کرد و افزود: ان‌شاء الله با اقدامات سریع، دغدغه ها و نگرانی مردم را در رابطه با گرانی ها بر طرف کنید و بحث معیشت مردم را در اولویت کارها قرار دهید.

این مرجع تقلید با اشاره به سفر رئیس جمهور به قم افزود: قم همواره پایگاه علم و ادب و معارف و اخلاق بوده و باید این سوابق به بهترین وجه حفظ شود و برنامه هایی که برای قم در نظر گرفته می شود در شان و مقام قم باشد.

آیت الله صافی گلپایگانی در پایان این دیدار، با آرزوی توفیق بیشتر برای رئیس جمهور و دولت سیزدهم گفت: امیدوارم تحت عنایات و توجهات خاصه حضرت ولی عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف بتوانید در مسیر خدمت به دین و مردم عزیز کشورمان گام بردارید و رضایت خداوند متعال را کسب نمایید.

* دیدار رئیس جمهور با شورای عالی جامعه مدرسین

آیت الله سید ابراهیم رئیسی همچنین عصر امروز با حضور در دفتر جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اعضای شورای عالی این تشکل حوزوی دیدار کرد.

آیت‌الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین در این دیدار گفت: تمامی دستگاه‌ها باید برای بهبود سطح فرهنگ جامعه همکاری کنند و جامعه مدرسین حوزه علمیه نیز آماده هر گونه همکاری و همراهی در این زمینه است.

حسینی بوشهری در ادامه به مسئله جمعیت اشاره کرد و گفت: جمعیت مسئله اساسی امروز جامعه ماست و اگر امروز برای حل و رفع آن فکر نکنیم فردا دیگر کاری نمی‌توان کرد. در صورتی که در روند کنونی رشد جمعیت اصلاح نشود سال‌های آینده با جامعه پیری مواجه می‌شویم.

وی همچنین بر ریل‌گذاری سیاست‌های درست اقتصادی در کشور تاکید کرد و گفت: اگر ریل‌گذاری‌ها به درستی در حوزه اقتصاد صورت گیرد تغییر دولت‌ها باعث آسیب به برنامه‌ها نمی‌شود.

آیت الله حسینی بوشهری به برخی از کمبود‌ها و مشکلات در جامعه پرداخت و گفت: دولت باید فکری برای معیشت، وضعیت اقتصادی و زندگی روزمره مردم انجام دهد.

وی با بیان اینکه دولت سیزدهم وارث شرایط دولت‌های پیشین است خاطرنشان کرد: کسب و کار مردم، تورم و ارزش پول ملی باید در اولویت کاری دولت سیزدهم قرار گیرد.

* حضور رئیس‌جمهور در نماز جمعه امروز قم

آیت الله سید ابراهیم رئیسی ظهر امروز با حضور در مصلای قدس شهر قم؛ در مراسم نماز جمعه امروز این شهر شرکت کرد.

* تورم روند نزولی به خود گرفته است/ تلاش دولت برای تغییر وضعیت بورس

آیت الله سید ابراهیم رئیسی شامگاه جمعه دهم دی ماه و در ادامه دومین روز سفر خود به قم در جمع خبرنگاران هم حاضر شد و به تشریح مسائل پیگیری شده در سیزدهمین سفر استانی دولت پرداخت.

رئیسی در این نشست خبری گفت: همکاران ما در دولت مشکلات قم را قبل از سفر بررسی کردند و با نظرخواهی از استاندار محترم و تولیت محترم آستان مقدس حضرت معصومه (س) و صاحب‌نظران کارشناسی‌ها منتهی شد به مصوباتی که با حضور معاون اول رئیس جمهور موارد اولویت دار، تصویب شد.

وی افزود: همچنین بانکها و بخش‌هایی که باید اعتبارات را تامین کنند مشخص شده و گزارش نهایی آن هم در جلسه شورای اداری استان توسط وزرا داده شد.

رئیس جمهور با اشاره به فعال شدن کارگروههایی در کوتاه مدت گفت: یکی از این کارگروه‌ها در بخش صنعت بود که مقرر شد با شرکت وزارت صمت، صندوق توسعه و بانک مرکزی و استانداری تشکیل و واحدهای مشکل دار شناسایی شوند. این کارگروه باید برای فعال شدن واحدهای مذکور پیگیری کند تا در نهایت به ایجاد اشتغال منجر شود.

سید ابراهیم رئیسی کارگروه دوم را در زمینه گردشگری زیارت برشمرد و گفت: هم مردم نسبت به حضرت معصومه (س) علاقه دارند و جمعیت زیادی به قم می آید و هم قم محل عبور ۱۷ استان کشور است. بنابراین کارگروه زیارت باید برای رفع مشکلات گردشگری زیارت فعال شود که این امر رونق اقتصاد گردشگری را همراه خود خواهد داشت. این هم برای ایجاد می تواند برای ایجاد اشتغال کمک به سزایی بکند.

رئیس جمهور افزود: از طرف دیگر قم استان فرهنگی است و باید نسبت به مسائل فرهنگی آن به عنوان یک اولویت توجه شود. این امر حتما برای دولت هم دارای اولویت است که باید با همکاری حوزه علمیه، آستان مقدس و موسسات فرهنگی بخش فرهنگی فعال شود تا نه تنها از استان صیانت شود بلکه آثار آن برای کشور هم باشد.

آیت الله رئیسی مسئله دیگر قم را بحث بافت فرسوده در بخش مرکزی شهر قم دانست و گفت: این موضوع یکی از دغدغه های مردم است که توسط وزیر گردشگری مورد بازدید قرار گرفت و مقرر شد حتما مورد به مورد این اماکن شناسایی شوند. اگر موردی را میراث فرهنگی مشخص کرد طبق قانون باید تعیین تکلیف شود در غیر این صورت باید بخش‌هایی که میراث فرهنگی نیست آزاد شود تا مردم بتوانند ساخت و ساز خودشان را داشته باشند.

رئیسی افزود: در مسئله آب و فاضلاب برخی مناطق قم هم موضوع از طریق وزارت نیرو دنبال می‌شود و همچنین در بخش راه‌های جاده ای و ریلی وزیر راه بعد از بازدیدهایی که داشت، گزارشی از طرح‌ها و اعتبارات اختصاص یافته ارائه کرد.

آیت الله رئیسی سپس به سه پروژه مورد درخواست مردم اشاره کرد و گفت: علاوه بر این موارد چند پروژه قم مشکل دارد که یکی از آنها منوریل است. در این موضوع باید از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی دعوت شود که هم سرمایه و هم سود آنها تضمین شود و به بهره برداری برسد.

وی در ادامه گفت: نکته بعد مسئله فرودگاه قم است که کار آن در میانه راه رها شده است. زمانی که من قوه قضاییه بودم بخش قضایی آن حل شد. دیشب هم مطرح شد که دولت حمایت کند تا این پروژه به سرانجام برسد. این از جمله پروژه‌هایی است که در این سفر به قطعیت  نتیجه وبرسد.

رئیسی افزود: مسئله سوم بحث مترو قم است که نیاز به تجهیزاتی دارد که باید توسط تهران تامین شود تا در بخشهایی که آماده شده است، مردم بتوانند از آن استفاده کنند و این کار باید توسط استاندار پیگیری شود.

رئیس جمهور در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران درباره وضعیت بورس و کاهش تورم گفت: دولت تصمیمات تورم زا مانند استقراض از بانک مرکزی را کنار گذاشته و از طرفی با پیگیری برخی امور مانند توسعه صادرات به دنبال درآمدزایی بیشتر است.

وی عدم خلق نقدینگی را به عنوان یکی از مباحث مهم در کاهش تورم از سیاست‌های اصلی دولت دانست و اضافه کرد: الان تورم در سطح کشور شکل روند نزولی به خود گرفته و با ادامه این وضعیت کنترل و سیر نزولی تورم در آینده کاملا نمایان خواهد شد.

رییس جمهور راه اندازی سامانه بازرگام را یکی از اقدامات دولت برای بازگرداندن آرامش به بازار و کنترل تورم برشمرد و افزود: دولت به دنبال این است که محصولات و کالاهای مورد نیاز جامعه را در حدنیاز فراهم و با قیمت مصوب در اختیار مردم قرار بدهد.

سید ابراهیم رئیسی در خصوص پیگیری وضعیت بورس گفت: ما در جلسه ستاد اقتصادی دولت پیگیری کردیم که چه راهکارهایی می‌توانیم دنبال کنیم که بورس آرامش پیدا کند و سرمایه‌گذاران و سهامداران ببینند که کاملاً وضعیت متفاوت شده است. در همین خصوص ۱۰ تصمیم در این زمینه گرفته و توسط وزیر اقتصاد اعلام شد.

رئیسی اضافه کرد: برنامه دولت این است که تلاش کند بورس برای سهامداران و کسانی که امروز نگاهشان به بورس هست از یک وضعیت متفاوتی برخوردار شود.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.