×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پدیده اتوبوس‌خوابی نتیجه عملکرد دولت آقای روحانی است

تهران۲۴

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به برخی فضاسازی‌ها در مورد پدیده اتوبوس‌خوابی گفت: ما با پدیده اتوبوس‌خوابی عده‌ای مواجه هستیم اما اولاً به آن گستردگی که بیان می‌شود نیست و ثانیاً آنچه هم که است نتیجه عملکرد دولت آقای روحانی است.

وی با بیان اینکه پدیده اجتماعی اتوبوس‌خوابی ربطی به دولت آقای رئیسی ندارد افزود: دولت آقای رئیسی هنوز مدیران رده‌های میانی خود را هم تغییر نداده و اگر چه دولت عوض شده اما مدیران میانی همان مدیران آقای روحانی هستند.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس اظهار داشت:‌آقایانی که این مسائل را مطرح می‌کنند و سعی دارند آن را به گردن دولت آقای رئیسی بیندازند در واقع به دنبال فرافکنی و فرار به جلو هستند.

ابوترابی خاطرنشان کرد:‌ پدیده اتوبوس‌خوابی معلول عملکرد کسانی است که در سال‌های قبل مورد حمایت همین آقایان بودند که امروز با فرافکنی به دنبال مقصر جلوه دادن دولت آقای رئیسی هستند و این وضعیت میراث به جا مانده از دولت قبل برای دولت آقای رئیسی است.

بعضی از رسانه‌ها و چهره‌های اصلاح‌طلب با اشاره به پدیده اتوبوس‌خوابی بعضی از مسافران سعی دارند این پدیده را به عملکرد دولت جدید ربط دهند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.