×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مکتب سردار سلیمانی باید در مدارس و دانشگاه‌ها تدریس شود

تهران۲۴

محمدرضا احمدی نماینده مردم رشت در مجلس با بیان اینکه رهبرمعظم انقلاب از مکتب سلیمانی یاد کردند و از این رو باید این مکتب در قالب‌های مختلف آموزشی در مدارس و دانشگاه‌ها تدریس شود، افزود: سردار شهید سلیمانی یک شخص نبود و یک اندیشه و تفکر است و باید این مکتب در کتاب‌‌های درسی گنجانده شود.

وی با اشاره به اینکه باید فرزندان ما یاد بگیرند که سردار شهید سلیمانی دارای چه ابعاد شخصیتی و فرهنگی بود و از این آموخته‌ها در زندگی خود استفاده کنند، افزود: فرزندان ما باید یاد بگیرند که سردار سلیمانی نه تنها برای ایران بلکه در دنیا یک الگو بود و الگو ماند.

این نماینده مجلس تصریح کرد: سردار سلیمانی اسطوره اخلاق، ولایتمداری، دین‌مداری و جهادگری است. او قهرمانی بود که مرزهای مرسوم  سیاسی میان کشورها را در نوردید و در دل‌ها جای گرفت.

این عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، با بیان اینکه معرفی و تبیین چنین اسطوره و قهرمانی برای نسل جوان و کسانی که این شهید را کمتر می‌شناسند ضرورتی است که مسئولان باید به آن توجه کنند، افزود: وزارت آموزش و پرورش، وزارت علوم و نیز مراکز فرهنگی فعال در این حوزه باید با تولید محتوای ارزشمند در خصوص این شهید، اقدام لازم را برای شناساندن شهید سلیمانی به نسل جوان انجام دهد.

وی اضافه کرد: مجلس در تدوین کتاب‌‌هایی در این حوزه به وزارت آموزش و پرورش و نیز وزارت علوم کمک خواهد کرد تا نام و یاد این شهید در محافل آموزشی و دانشگاهی بیش از پیش مطرح و مخاطبان جوان با فعالیت‌های شهید سلیمانی آشناتر شوند.

نماینده مردم رشت در مجلس، با اشاره به اینکه دو سال از شهادت این شهید می‌گذرد اما هنوز اقدامی برای ایجاد واحدهای درسی در مراکز آموزشی و دانشگاهی انجام نشده، گفت: در آینده سردار سلیمانی از اسطوره‌های ماندگار در ایران و جبهه مقاومت خواهد بود. بدون شک نسلی بعد از او در مدارس و دانشگاه‌ها تربیت خواهد شد که هر یک سردار سلیمانی تازه‌ای خواهند شد.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.