×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 26 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
عیادت خبرنگار فارس از جانباز بستری در بیمارستان ساسان/ جباریان: قول دادند پولم را پس بدهند

تهران۲۴

روز جمعه، ویدیویی در فضای مجازی از یوسف جباریان، آزاده و جانباز دفاع مقدس منتشر شد که در این فیلم نسبت به خدمات ارائه شده در بیمارستان شکایت داشت و گفته بود که سرانجام پس از آن‌که با پرداخت زیرمیزی و رشوه به پزشکان بیمارستانی در تهران خودداری کرده، ۲۰ میلیون تومان برای بستری شدن به حساب بیمارستان پرداخت کرده است. 

یوسف جباریان که در تهران سکونت دارد، به مدت ۲۰ روز در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری بود که با توجه به نظر پزشکان برای خروج از تهران و حضور در محلی با آب و هوای پاک، عازم اردبیل شد. در آن شهر در حالی که سرنشین خودرو بود، تصادف کرد و از ناحیه لگن دچار شکستگی شد. 

۴ پزشک متخصص این جانباز را ویزیت کردند

ذوالفقار خلفی، مدیر داخلی بیمارستانی که این جانباز، هم‌اینک در آن بستری است به خبرنگار فارس گفت: آقای جباریان در روز ۶ دی در اردبیل تصادف می‌کند. در بیمارستان فاطمه زهرای این شهر بستری شد و تحت عمل جراحی قرار می‌گیرد. او در ۱۲ دی ماه با رضایت شخصی و بدون اینکه با بیمارستان هماهنگ کند، با آمبولانس خصوصی به اورژانس این بیمارستان (ساسان) می‌آید.

وی می‌افزاید: در ابتدای ورود جباریان، پزشک متخصص اورژانس او را می‌بیند و دستورات لازم را می‌نویسد. پس از آن تمام کارهای پزشکی مانند سی تی اسکن و آزمایش‌های دیگر انجام می‌شود. پزشک اورژانس با متخصص ارتوپدی تماس می‌گیرد و با هم اسناد را بررسی می‌کنند. نظر ارتوپد این بوده که بیمار نیاز به درمان خاصی ندارد و همه آنچه که در بیمارستان اردبیل برای او انجام شده، کفایت می‌‌کند؛ فقط باید ادامه درمان را در منزل پیگیری کند.

خلفی بیان می‌کند: با این وجود، بیمار و همراه بیمار نمی‌‌پذیرند. دوباره پزشک ما با ارتوپد دیگری که در اتاق عمل بوده، صحبت می‌کند. ‌این ارتوپد مدارک را می‌بیند و نظر او هم این است که نیاز به جراحی ندارد. باز بیمار و همراه بیمار متقاعد نمی‌شوند. پزشک اورژانس با پزشک دومی که در کلینیک بوده، صحبت می‌کند. او هم می‌گوید باید مدارک بیمار را ببیند. بعد از دیدن مدارک، نظر این پزشک هم این بوده که نیاز به بستری در بیمارستان ندارد. باز متاسفانه بیمار‌ و همراه او این نظرات را نمی‌پذیرند و حاضر نمی‌شوند که بیمارستان را ترک کنند. 

وی ادامه می‌دهد: با اصرار بیمار و همراهانش با پزشک چهارمی تماس گرفته می‌شود که پزشک چهارم می‌گوید همان اقداماتی که در منزل باید انجام بگیرد، در بیمارستان انجام شود. بیمار در بیمارستان بستری شده و کارهای درمانی انجام شود. این جانباز عزیز، ساعت ۲ بامداد روز ۱۳ دی ماه به اورژانس بیمارستان ساسان مراجعه می‌کند و ساعت ۷:۲۸ در بخش بستری می‌شود.

بنیاد شهید پیگیر روند درمانی جباریان است 

برای پیگیری روند درمانی این آزاده و جانباز سرفراز دفاع مقدس با عبدالرضا عباسپور، معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران تماس گرفتیم. وی با بیان اینکه به محض اطلاع از این مساله، پیگیر موضوع این جانباز بوده است، می‌افزاید: یوسف جباریان زیر نظر ستاد نیروهای مسلح است و زیر نظر بنیاد شهید نیست. او جانباز ۳۵ درصد است و طبق مدارک شناسایی حدود ۲ سال در اسارت دشمن بوده است. با این وجود با مسؤولان بیمارستان برای بهبود روند درمانی و خدمات مرتبط هماهنگی‌های لازم انجام شده و قرار شده است از طریق بیمه تکمیلی هزینه‌های او پرداخت شود.

جباریان: اقدامات درمانی برایم انجام شده و رضایت دارم 
 

این موضوع باعث شد که حضوری به عیادت یوسف جباریان، آزاده و جانباز دفاع مقدس در بیمارستان ساسان برویم. او در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درباره روند درمانی‌اش از سوی بیمارستان می‌گوید: از روز جمعه ۱۷ دی ماه رسیدگی‌ها خوب بوده و امروز هم خدمات پزشکی از جمله گذاشتن وزنه‌ها انجام شده است.

او ادامه می‌دهد: رئیس بیمارستان وعده مساعد برای پرداخت هزینه‌ها داد‌ و امروز حالم خوب است.

در حالی اتاق این جانباز را ترک کردیم که همسر و فرزندش از اقدامات انجام شده در این ۲ روز رضایت داشتند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.