×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
در دیدار وزیر ارشاد با هنرمندان موسیقی چه گذشت؟/ تهیه‌کننده موسیقی: اولین بار است که دیدار رودررو با وزیر رخ می‌دهد!

به گزارش تهران۲۴، دوشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۰ محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، با جمعی از خوانندگان و تهیه‌کنندگان موسیقی کشورمان دیدار کرد.

سالار عقیلی، محمد علیزاده، بابک جهانبخش، اشوان، محسن ابراهیم‌زاده، مهدی دارابی، رضا بهرام، علی رهبری، آرین بهاری، گرشا رضایی، مهدی احمدوند و هادی زینتی خوانندگان حاضر در این جلسه بودند. محمدحسین توتونچیان، محمد حاتم‌پور، مهدی کرد، مجید عبدی، مجتبی امینی و حامد کولیوند هم تهیه کنندگان حاضر در این جلسه بودند.

این برای نخستین بار است که اهالی موسیقی، مستقیم و بی‌واسطه با وزیر فرهنگ  و ارشاد اسلامی، جلسه‌ای برگزار می‌کنند. البته از اینکه در این جلسه چه مباحثی مطرح شده خبری منتشر نشده و سایت وزارت ارشاد هم در این باره مطلبی منتشر نکرده است. ازینرو برای کسب اطلاع از این دیدار با یکی از تهیه‌کنندگان موسیقی مصاحبه‌ای انجام گرفت که در ادامه می‌خوانید:

محمد حسین توتونچیان تهیه‌کننده موسیقی در مورد این دیدار ضمن ابراز خرسندی از یک حرکت بی‌سابقه، گفت: دیروز در دیدار با وزیر محترم فرهنگ و ارشاد اسلامی، برخی از خوانندگان حوزه موسیقی، برخی از تهیه‌کنندگان موسیقی و برخی از دست اندرکاران موسیقی در حوزه شعر، ترانه و آهنگسازی حضور داشتند. دیدار بسیار دوستانه‌ای بود با شخص آقای وزیر. ما برای اولین بار شاهد دیدار رودرروی هنرمندان با وزیر ارشاد بودیم و شاهد رخداد گفتمان با وزیر وزارتخانه متبوع خودمان بودیم.

وی افزود: دیدار هرچند کوتاه بود اما به همه افراد حاضر در جلسه فرصت گفتگو داده شد. فرصت  داده شد تا دغدغه‌ها، مشکلات و مسائلشان را مطرح کنند. آقای وزیر نیز تمام مسائل و موارد مطروحه توسط حاضرین را یادداشت کرد و  برای مرتفع کردن مشکلات هنرمندان قول مساعد دادند و شخصی را به عنوان مسول مشکلات و دغدغه‌های هنرمندان و تهیه‌کنندگان حوزه موسیقی پاپ گماردند. از همه بهتر و مهم‌تر اینکه قول مساعدت دادند که این دیدار همواره ادامه داشته باشد و بتوانند مسائلی را که خوانندگان و تهیه‌کنندگان مطرح کردند، پیگیری و مرتفع کنند.

توتونچیان توضیح داد: نکته جالب‌تر و بهتر این بود که هیچ کدام از هنرمندان و شرکت‌ها به ذکر مسائل، مشکلات و دغدغه‌های خودشان نپرداختند، یعنی اینگونه نبود که بیایند و به انتظارات شخصی خود و  توقعات و مواردی که خودشان می‌خواهند در حوزه کاری خود در خوانندگی یا در شرکت‌هایشان اتفاق بیافتد، مطرح کنند، بلکه همه بالاتفاق مواردی را مطرح کردند که مرتفع شدن آن مشکل به حل مشکلی در صنف موسیقی منتهی می‌شد.

وی با تاکید بر مطالبات غیرشخصی هنرمندان حاضر در جلسه تصریح کرد: صحبت‌ها به هیچ عنوان شخصی نبود و کاملا صنفی بود و این اجماعی که برای صنف صحبت کردند اتفاق خوب و زیبایی بود که در عین حالی که برخی از خوانندگان و تهیه‌کنندگان حضور داشتند، تمامی موانع و مشکلاتی که تمام صنف موسیقی با آن دست و پنجه نرم می‌کنند را  مطرح کردند و این می‌تواند برای صنف موسیقی بسیار مثمر ثمر باشد. هر کدام از مسائلی که دوستان مطرح کردند را اگر آقای وزیر و مسولین مرتفع کنند، اتفاق بسیار خوبی در تمام صنعت موسیقی خواهد افتاد.

این تهیه‌کننده موسیقی در پایان گفت: آقای وزیر قول دادند در جلسات بعدی که قرار است تشکیل شود، نه تنها فرصت بیشتری به این جلسات اختصاص خواهند داد بلکه مطالبات و مشکلات این صنف را پیگیری و به تصمیمات برآمده از این جلسلات جامه عمل خواهند پوشید.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.