×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مدیرعامل جمعیت هلال احمر کرمانشاه خبر داد؛کمک به ۲۱۰۰ خودرو گرفتار در برف طی بارش‌های اخیر در کرمانشاه

به گزارش تهران۲۴؛ فرزین معتمدی در گفتگویی اظهار کرد: به دلیل مسدود بودن راه‌های روستایی شهرستان پاوه و ثلاث باباجانی امروز ۷۶۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته شامل برنج پخته شده و کنسرو برای افراد گرفتار در برف از طریق هوایی و بالگرد جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه ارسال شد.

وی افزود: طی چهار روز گذشته ۵۴۵ نیرو هلال احمر استان کرمانشاه در قالب ۶۲ تیم عملیاتی در ۳۰ محور ۱۲ شهرستان استان درحال آماده باش قرار داشتند و به مردم خدمت رسانی کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه تصریح کرد: در بارش‌های اخیر ۹ جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه در مجموع به ۲ هزار و ۱۰۰ دستگاه خودرو و سه هزار و ۱۰۰ سرنشین و مسافر گرفتار در برف امدادرسانی کردند.

معتمدی بیان کرد: همچنین در چهار روز گذشته ۲۹۶ نفر در پایگاه‌های جمعیت هلال احمر اسکان داده شدند و با هفت پرواز که ۲ مورد آن امدادرسانی مادران باردار و پنج مورد نیز توزیع بسته‌های غذایی بوده به هموطنان امدادرسانی شده است.

وی ادامه داد: تعداد ۲ هزار و ۳۶۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته نیز بین مردم گرفتار در برف روستاهای شهرستان پاوه، ثلاث باباجانی و دالاهو توسط نیروهای امدادی هلال احمر استان کرمانشاه توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال استان کرمانشاه گفت: ۱۵ تخته چادر، ۱۲۰ تخته پتو و پنج هزار و ۶۰۰ عدد نان نیز در روزهای گذشته توزیع شده است.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.