×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 25 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
هوای شهرهای مرزی کرمانشاه بر مدار آلودگی/ «هشدار» برای سومین روز پیاپی

تهران۲۴

احد جلیلیان مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه : هوای سه شهرستان قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و اسلام آبادغرب، امروز (۹ بهمن) در وضعیت هشدار قرار دارد.

وی گفت: شاخص کیفی هوای ۲۴ ساعته ( از روز گذشته تا ساعت ۹ صبح امروز ۹ بهمن) برای  ایستگاه سنجش کیفیت هوای قصرشیرین عدد ۱۳۷ را نشان می‌دهد که بیانگر وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس و اعلام هشدار است.

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه عدد شاخص کیفی هوا برای ایستگاه سرپل‌ذهاب نیز با ۱۵۴ وضعیت ناسالم و هشدار را نشان می‌دهد.

جلیلیان خاطرنشان کرد: این عدد برای ایستگاه اسلام آبادغرب نیز ۱۷۴ و بیانگر وضعیت ناسالم و  هشدار است.

وی با بیان اینکه هوای شهرستان‌های سرپلذهاب و قصرشیرین برای سومین روز پیاپی است که در وضعیت هشدار قرار دارد، عنوان کرد: آلودگی هوای شهرهای غربی استان ناشی از گرد و غباری است که از سمت کشور عراق به مرزهای استان وارد شده است.

مدیرکل محیط زیست استان کرمانشاه شاخص کیفی هوا از صفر تا ۵۰ هوای پاک، ۵۱ تا ۱۰۰ هوای سالم، ۱۰۱ تا ۱۵۰ ناسالم برای گروه‌های حساس، ۱۵۱ تا ۲۰۰ ناسالم برای عموم، ۲۰۱ تا ۳۰۰ بسیار ناسالم و ۳۰۱ تا ۵۰۰ خطرناک عنوان کرد و افزود: شاخص کیفی ۲۴ ساعته (تا ساعت ۹ صبح) برای کرمانشاه عدد ۹۷ و عدد لحظه‌ای آن ۹۵ است که شرایط استاندارد را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/پ/س

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.