×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
«پرچم افتخار» سر درخانه های شهروندان نصب می شود

تهران۲۴

سازمان زیباسازی شهر تهران، شبکه سوم سیما و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی به‌صورت مشترک و در قالب یک‌ رویداد ملی، در چهل و سومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، قصد دارند تهران و‌ سایر شهرهای کشور را با مشارکت مردم، به پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران مزین کنند.
رضا صیادی، مدیر عامل سازمان زیباسازی شهر‌ تهران با اعلام این خبر گفت: رهبر انقلاب فرموده‌اند که در دهه فجر بر سر درهر خانه‌ای پرچم ایران نصب شود، این موضوع امسال در دستور کار ما قرار دارد و سعی داریم با مشارکت مردم، رویدادی بزرگ‌‌ را به عنوان پویش «پرچم افتخار» رقم بزنیم.

در این پویش، مردم می‌توانند با ارسال عدد ۱ به شماره ۳۰۰۰۲۱۲ درخواست نصب پرچم‌ ایران را داشته باشند یا با انتشار تصاویر نصب پرچم در سردر خانه‌ها و مغازه‌ها و اماکن عمومی عکس بگیرند و در فضای مجازی با #پرچم_افتخار منتشر کنند. 

در قالب همین پویش، طرح بزرگ «سرود افتخار» نیز اجرا می‌شود. ۵۰ نقطه در تهران و بیش از ۱۰۰۰ نقطه دیگر در سراسر کشور، آماده اجرای سرودهای مردمی برای افزایش شور و حال جشن بزرگ انقلاب اسلامی می‌شود و با همکاری ویژه شبکه سه سیما و مرکز رسانه سازمان تبلیغات اسلامی، به‌صورت ارتباط زنده، پخش خواهد شد.

اکران طرح‌های پرچم افتخار در همه بیلبوردهای فرهنگی تهران، پخش روزانه ۵ ساعت برنامه از رسانه ملی، نصب بیش از ۲۰۰ هزار پرچم در معابر عمومی شهر، کمک به مردم برای نصب پرچم بر سردر خانه‌ها، احداث پارک پرچم، نصب بیش از ۲۵۰ ابرپرچم در پایتخت، از مهم‌ترین برنامه‌های این‌ پویش ملی است.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.