×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
استاندار کرمانشاه: برای مسکن ملی به بیش از ۲۵۰۰ هکتار زمین نیاز است/ الزام به‌کارگیری پیمانکاران بومی

به گزارش تهران۲۴ از کرمانشاه، بهمن امیری‌مقدم استاندار کرمانشاه در جلسه شورای مسکن استان کرمانشاه که با حضور وزیر راه و شهرسازی و نمایندگان شهرستان‌های کرمانشاه و اسلام‌آباد غرب و دالاهو در مجلس برگزار شد، اظهار کرد: امروز با شروع عملیات اجرایی نهضت ملی مسکن با هدف تامین نیاز مسکن برای مردم شریف کرمانشاه، یک روز مبارک است و روزی هم که این خانه‌ها تحویل مردم داده شود نیز چنین ویژگی دارد.

وی گفت: همه باید تلاش کنیم تا نهضت ملی مسکن کاملا به ثمر بنشیند و خانواده‌ها لذت و طعم این خدمت ماندگار را بچشند.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: امروز عملیات اجرایی ۱۸ هزار ۴۷۷ واحد مسکونی آغاز می‌شود و براساس برنامه چهار ساله باید استان بیش از ۲ هزار و ۵۷۸ هکتار زمین تهیه شود و در اختیار این طرح ملی قرار گیرد.

امیری‌مقدم خاطرنشان کرد: با تلاش‌های انجام گرفته زمین مورد نیاز این طرح تا دو سال آینده که حدود ۱۰۰۰ هکتار بوده، تامین شده است.

وی ادامه داد: به کمیسیون زیربنایی و ماده ۵ ابلاغ شده که موانع موجود در مسیر اجرایی این زمین‌ها را هرچه سریعتر برطرف کند و سریع‌تر در اختیار راه و شهرسازی قرار دهد و تامین بقیه زمین مورد نیاز هم در دست اقدام است.

استاندار کرمانشاه: اولویت ما در تامین زمین از طریق اراضی دولتی و آزادسازی آن ها برای این طرح است.

امیری‌مقدم استفاده از ظرفیت بافت فرسوده را دیگر اولویت این طرح دانست و افزود:  بافت فرسوده در کرمانشاه کاملا نیازمند نوسازی است و از ظرفیت نهضت ملی مسکن در این زمینه استفاده خواهیم کرد همچنین الحاق اراضی مناسب هم در دستور کار است.

وی افزود: با توجه به شرایط اقتصادی و معضل بیکاری استان در پروژه‌های مسکن ملی باید از پیمانکاران و نیروی کار بومی استفاده شود و برای ساخت واحدها از مصالح ساختمانی تولید استان استفاده شود تا مردم عزیز کرمانشاه شاهد ثمرات و برکات این نهضت ملی در ابعاد مختلف باشند.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: باید در پروژه‌های نهضت ملی حتما از همان ابتدا نیازهای خدماتی، آموزشی و رفاهی دیده شود و یک مجتمع کامل برای زندگی تحویل مردم داده شود.

امیری‌مقدم اضافه کرد: تلاش می‌کنیم در استان کرمانشاه در قالب نهضت مسکن بیش از ۱۱۶ هزار واحد را در زمان پیش‌بینی شده را تأمین کنیم.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.