×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سردار حاجی‌زاده: قدرت آتش موشکی همزمان سپاه بیش از ۷ برابر شده است

به گزارش تهران۲۴، سردار سرتیپ پاسدار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه در آیین رونمایی از دو پایگاه جدید موشکی و پهپادی سپاه که همزمان با ایام فرخنده ماه شعبان و در آستانه روز پاسدار با حضور فرمانده کل سپاه انجام شد، اظهار داشت: ما بیانی را که حضرت آقا به عنوان یک تکلیف الهی به مجموعه سپاه و نیروهای مسلح فرمودند، مبنی براینکه «باید قوی شوید»، به عنوان یک فرمان در مجموعه نیروی هوافضای سپاه با جدیت دنبال کردیم و با تلاش شبانه‌روزی و حمایت عزیزان موثر، بحمدالله توانستیم این حرکت را انجام بدهیم.

وی افزود: هم اکنون در این پایگاه در لحظه می‌توانیم ۶۰ فروند پهپاد را به پرواز درآوریم و به دلیل آنکه  برد این پرنده های بدون سرنشین زیاد است و محدود نیست، محدودیت هدف نداریم و هر هدف متخاصمی را می‌توانیم مورد اصابت قرار دهیم.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: قدرت آتش موشکی وشلیک های همزمان ما بیش از ۶ تا ۷ برابر شده و زمان آمادگی‌ها و فاصله آمادگی برای شلیک هم بسیار کاهش پیدا کرده است.

سردار حاجی زاده، حرف زدن دشمن از قدرت پهپادی سپاه را نشانه افزایش تنوع قدرت ایران توصیف و خاطرنشان کرد: یک روز دشمن از هسته‌ای ما حرف می‌زند، چندی است راجع به موشکی می‌گوید و این یعنی قدرت سیاسی آنها توزیع شده است.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.