×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تصمیمات مهمی در دولت برای کاهش و کنترل قیمت‌ها اتخاذ شده است

به گزارش تهران۲۴، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز سه شنبه (۱۷ اسفند ماه) در نشست خبری، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و روز پاسدار و جانباز، اظهار داشت: پیرو دستور مکرر رییس‌جمهور برای کنترل قیمت بازار کالاهای اساسی جلسه‌ای با حضور معاون اول رئیس جمهور تشکیل شد تا مدیریت لازم بر روی بازار شب عید انجام شود.

* تصمیمات مهمی در دولت برای کاهش و کنترل قیمت‌ها اتخاذ شده است

وی ادامه داد: در این جلسه مقرر شد وزارت کشاورزی ۱۵۰۰ قلم کالا را به طور سهل تر در اختیار مردم قرار دهد و همچنین قیمت برنج و گوشت در این جلسه مشخص شد مثلاً برنج هندی به قیمت ۲۰هزار ۵۰۰ و برنج پاکستانی به قیمت ۱۸هزار تومان و گوشت ۱۰۰ هزار تومان قیمت گذاری شده است.

سخنگوی دولت با اشاره به بازار لوازم خانگی، گفت: بعد از فرمایشات رهبر انقلاب جلساتی در دولت به ریاست معاون اول رئیس جمهور تشکیل شده تا اقدامات لازمی جهت ساماندهی بازار انجام شود که در هفته های اخیر شاهد قیمت ها ۵الی ۱۳درصد کاهش داشتند.

بهادری جهرمی تصریح کرد: امسال برخلاف سال‌های گذشته سود سهام عدالت تا پایان اسفند واریز خواهد شد و این سود امسال دو برابر سال گذشته خواهد بود و افرادی که سهام خود را تکمیل کرده یک میلیون تومان و افرادی که تکمیل نکرده بودند حدود ۵۰۰ هزار تومان دریافت خواهند کرد.

*  دولت سیزدهم هیچگاه مذاکرات را به معیشت مردم گره نخواهد زد

وی با اشاره به مذاکرات هسته‌ای، بیان داشت: دولت سیزدهم هیچگاه مذاکرات را به معیشت مردم گره نخواهد زد و تا کنون حدود ۹۰ میلیارد دلار صادرات به خارج کشور داشتیم که بیش از ۴۰ درصد ارزش صادرات ما سقف ۴۵ میلیارد دلار را رد کرده است مطابق برنامه ریزی سازمان تجارت جهانی ۷۳ درصد ارز صادرات به کشور بازگشته است.

سخنگوی دولت با اشاره به تزریق دز سوم واکسن کرونا، گفت: مسافرت در ایام عید ملزم به تزریق دز سوم است و هموطنان برای تزریق این دز از واکسن اقدام کنند و باید در سامانه ایران من ثبت نام کنند و تمام تولیت های زیارتی و بازارچه‌ها و بازارها ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی هستند.

* دولت به خودروسازان چک سفید امضا نداده است 

بهادری جهرمی با اشاره به دستور رییس‌جمهور به خودرو سازان، تاکید کرد: ۸ دستور رییس‌جمهور بر اساس کار کارشناسی شده است و دولت به خودرو سازان زمان داده است تا کیفیت و کمیت خودروها افزایش یابد زیرا دولت به خودروسازان چک سفید امضا نداده است و باید در زمان مقرر دستورات رییس‌جمهور عملیاتی شود.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.