×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شب گذشته تهرانی ها سنگین ترین ترافیک سال را تجربه کردند/ ترافیک ادامه دارد، کارها را موکول به آخر شب نکنید

به گزارش تهران۲۴، مجتبی شفیعی معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران درباره واکنش به ترافیک سنگین شب  گذشته در پایتخت گفت: ما شب گذشته سنگین ترین ترافیک سال ۱۴۰۰ را داشتیم که ۴۱ درصد افزایش طولی شبکه معابر نسبت به پریشب اتفاق افتاد.

شفیعی دلایل اصلی این اتفاق را افزایش سفرهای شهروندان برای خرید شب عید و در کنار آن بارندگی بود که  ترافیک ۲۵ درصد از گنجایش معابر را کاهش  داد.

معاون شهردار تهران گفت:  ضعف جدی در زیرساخت های حمل و نقل عمومی و عدم توسعه آن باعث شده تعداد اتوبوس های فرسوده و خرابی مترو افزایش یابد و از طرفی به واسطه کرونا تمایل مردم به استفاده از حمل و نقل شخصی بیشتر شده و این انباشت این دو مشکل را ایجاد کرده است.

وی درباره تکرار این شرایط در روزهای پیش رو، ابراز داشت: تنها در کاهش انجام سفرهای زائد و کاهش تعداد خودورهای تک سرنشین و همچنین جلوگیری از آب گرفتگی و رفع زوائد و حضور بیشتر عوامل پلیس راهور و استفاده از حداکثر توان حمل و قل عمومی را به  کاربگیریم.

شفیعی رفتار ترافیکی مردم را عامل اصلی ترافیک سنگین دیشب دانست و گفت: شهروندان نباید همه کارها را موکول به ساعات پایانی شب بکنند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.