×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تحویل ۲ میلیون کارت هوشمند ملی در دو ماه اخیر

به گزارش تهران۲۴، هاشم کارگر معاون وزیر و رییس سازمان ثبت احوال کشور اعلام کرد: در راستای سیاست ها و برنامه های دولت مردمی برای خدمتگزاری و خدمات دهی مناسب و بهینه به مردم شریف ، خوشبختانه به سرعت در مسیر ایفای تعهدات پیشین خود هستیم و با حمایت های وزیر محترم کشور وهمت همکاران سازمان ،ضمن راه اندازی مجدد تولید کارت هوشمند ملی، برنامه ریزی لازم جهت صدور و ارائه کارت به تمامی متقاضیان عزیز کارت هوشمند ملی که در گذشته موفق به تکمیل ثبت نام خویش شده اند و بالغ بر حدود ۱۰ میلیون نفر می باشند انجام پذیرفته و انشاالله قبل از پایان نیمه اول سال ۱۴۰۱ آن را دریافت خواهندکرد.

معاون وزیر کشور همچنین افزود: با بسیج توانمندیهای داخلی ضمن بهره گیری از توان و تخصص داخلی کشور، امروز از اندوخته خوبی در فناوری و دانش تولید کارت هوشمند ملی با بالاترین کیفیت ممکن برخوردار شده ایم. این امر می تواند نمونه ای از شناخت امکانات، توانمندی ها و دانش موجود در کشور جهت تبدیل تهدید به فرصت باشد.

وی گفت: نگاه تحولی به انجام امور و مسائل کشور که از سیاست های اصلی دولت سیزدهم می باشد ، جزو راهبردهای اساسی سازمان ثبت احوال کشور است تا بتوان با بهره وری بیشتر نسبت به انجام تکالیف و وظایف مربوطه اقدام کرد.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.