×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تهران نورباران می شود/ گل نرگس نماد نوروز ۱۴۰۱ پایتخت

تهران۲۴

مهـدی قربانی معاون هماهنگی امور مناطق سازمان زیباسازی شهر تهران به تشریح برنامه‌های استقبال نوروزی شهرداری تهران پرداخت و گفت: تمرکز امسال برنامه‌های نوروزی با توجه به همزمانی نوروز با جشن نیمه شعبان با نورپردازی و استفاده از المان های مرتبط با انتظار است.

وی با اشار به اینکه یکی از  المان های مورد استفاده گل نرگس بوده که هم نشانه بهار و هم نشانه نیمه شعبان است افزود: از  250 المان حجمی گل نرگس که نور پردازی شده اند در تهراناکران خواهند شد.

معاون سازمان زیباسازی  با اشاره به اینکه شعار نوروز ۱۴۰۱ در  شهرداری تهران «آمدبهارجان‌ها» انتخاب شده است که این شعار هم متناسب با تقارن ایام ولادت امام زمان (عج) و نوروز است، گفت: علاوه بر ۱۵ هزار پرچم بزرگراهی و ۱۵ هزار پرچم محلی که مزین به نام حضرت مهدی (عج) است، برای نوروز امسال ۳۰۰ هزار متر ریسه نوری و برپا کردن طاق نصرت را در دستور کار قرار داده ایم.

قربانی بابیان اینکه تمامی مناطق تهران حل و هوای عید را خواهند گرفت، عمده تمرکز برنامه های نورپردازی را در میدان ولیعصر و خیابان ولیعصر عنوان کرد و ابراز داشت:‌ محور میدان امام حسین (ع) و خیابان دماوند نیز  رنگ آمیزی خواهد شد.

معاون هماهنگی امور مناطق سازمان زیباسازی شهر تهران ادامه داد: ۴۰۰ المان حجمی و تخم مرغ رنگی در سایت های مخصوص درست می شود و به مرور در شهر نصب خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه امسال سعی شده است برای تغییر فضای شهر از نظر ومشارکت های مردمی نیز استفاده شود، ادامه داد: حدود ۱۵۰۰ بسته آذین بندی در میان مساجد و نهادهای عمومی توزیع شده که بخشی از  ریسه، پرچم و ریسه پارچه ای ها را تحویل دادیم.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.