×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
حال و هوای تهران رمضانی شد

به گزارش تهران۲۴،  رضا صیادی مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران  با بیان اینکه سازمان زیباسازی تلاش کرده است فضای شهر را مهیای آغاز این ماه مبارک کند، گفت: تمامی سازه‌های فرهنگی شهر تهران، به اکران طرح‌های فرهنگی متناسب با ماه مبارک رمضان اختصاص پیدا کرده است.

وی یادآور شد: فراخوان اجرای این سازه‌ها قبل از شروع سال ۱۴۰۱ منتشر شده و هنرمندان زیادی طرح‌های خود را ارسال کرده‌اند. آنچه در سطح شهر مشاهده می‌کنید، آثار برگزیده‌ای هستند که پس از داوری انتخاب شده‌اند.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران با تاکید بر اینکه مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران نیز موظف هستند طرح‌های فرهنگی مربوط به خودشان را جداگانه در مناطق خود اکران کنند، افزود: تمامی آثار منتخب شهری و منطقه‌ای در مناطق ۲۲گانه شهرداری تهران به اکران این طرح‌ها اختصاص یافته ‌است.

صیادی با اشاره به مراسم‌های مربوط به دهه سوم ماه مبارک رمضان، از آمادگی این سازمان برای عید فطر و روز قدس خبر داد و تاکید کرد: برای روز قدس و عید فطر اکران‌های خاص و گسترده‌ای در نظر گرفته شده است و بنا داریم با برنامه‌های ویژه‌تری این ایام را گرامی بداریم.

وی همچنین پخش تیزرهای مناسبتی ماه رمضان بر روی تلویزیون‌های شهری، طراحی، ساخت و نصب المانهاى نوری با طرح‌های متناسب با این ماه و ایام لیالی قدر، روشنایی تمامی المان‌های نوری سطح شهر به مناسبت جشن رمضان و عید سعید فطر را از جمله دیگر اقدامات سازمان زیباسازی همزمان با ماه مبارک رمضان عنوان کرد.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.