×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Wednesday, 24 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
وقتی شهید اصلانی امنیت را به خانه‌های مردم حاشیه مشهد بازگرداند+فیلم

به گزارش تهران۲۴، شهید حجت‌الاسلام محمد اصلانی روحانی جهادگری است که روز گذشته در حرم امام رضا (ع) و با زبان روزه به شهادت رسید.

این روحانی جهادگر در یکی از مناطق حاشیه‌ای مشهد امام جماعت مسجد مسجد امام زمان (عج) بود و در زمینه کمک به مردم و حل مشکلات آنان فعالیت‌های مختلفی داشت.

یکی از مشکلاتی که وی برای حلش کمر همت بست، موضوع مالکیت و صدور اسناد خانه‌های مردم منطقه بود که سال‌ها مردم نتوانسته بودند آن را حل کنند.

حجت‌الاسلام اصلانی درباره این موضوع می‌گوید: مراجعات ما در محل بیشتر در بحث اسناد خانه‌های مردم است. این زمین‌ها سال ۶۰ از طریق شورای اسلامی و شهرداری به مردم واگذار شده، اما در بحث تحویل اسناد به مردم تأخیر و سهل‌انگاری شده بود. مسئولان ابتدا گفتند: شما داخل منطقه و محدوده نیستید، بعد گفتند: خانه‌‌ها تفکیک نشده است، بعد محاسبه عوارض به قیمت روز انجام شد و مردم توان پرداخت آن را نداشتند و حتی کار به جایی رسید که برخی خانه‌ها پلمپ شد.

مشکل به قدری حاد بود که مردم امنیت اقامتی نداشتند، از این رو تدبیری شد تا عده‌ای از فعالان اجتماعی دور هم جمع شوند و داد مردم را به مسئولان برساندند. در این راستا در مسجد اجتماعی انجام شد و مسئولان استان هم حضور پیدا کردند و حرف مردم را شنیدند و قول دادند که مشکلات را حل کنند و این‌گونه مشکل برطرف شد و پلمپ خانه‌ها برداشته شد.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.