×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
شریعتمداری: حرف مفت زن ها که مفتی حرف نمی‌زنند!

به گزارش تهران۲۴، حسین شریعتمداری، مدیرمسئول کیهان در باره شایعه هزینه ۸۰۰ میلیون تومانی سفر رئیس جمهور به استان البرز به خبرنگار فارس گفت: هزینه این سفر خیلی بیشتر از مبلغی است که در آن برگه نقل شده است! حرف‌مفت‌زن‌ها که مفتی حرف نمی‌زنند! شریعتمداری در توضیح نظر خود گفت: آقای رئیسی همانگونه که همگان شاهد بودند با مترو به کرج رفت و افطار را هم میهمان دانشجویان دانشگاه خوارزمی کرج بود بنابراین محل هزینه ۸۰۰ میلیون تومانی را باید در جای دیگری جستجو کرد.
وی افزود: این مبلغ دستمزد کاسه‌لیسان داخلی آمریکا برای دروغ‌پراکنی و شایعه‌سازی علیه حرکت مردمی رئیس جمهور است و نشان می دهد که سفرهای مردمی و بی‌هزینه و یا کم‌هزینه آقای رئیسی چقدر برای دشمن هزینه دارد! دشمن باید از این طریق، آثار حیات بخش و امید آفرین حرکت رئیس جمهور مردمی را مخدوش کند چراکه مواضع و عملکرد رئیس جمهور تمامی تلاش آنها برای معرفی غرب به عنوان الگوی قابل قبول را به آتش کشیده و بر باد داده است. شریعتمداری گفت: بدیهی است که مقابله با این حرکت الهی و برخاسته از متن آموزه های اسلام و انقلاب برای دشمن هزینه سنگینی دارد و ۸۰۰ میلیون تومان فقط دستمزد مزدوران داخلی آنهاست؛ همان‌ها که نتانیاهو از آنها با عنوان  بزرگترین سرمایه اسرائیل در ایران یاد می‌کرد.
مدیرمسئول کیهان در ادامه گفت: بعد از شکست  فتنه آمریکائی ــ اسرائیلی ۸۸ و هوشیاری و کنار کشیدن کسانی که فریب آن توطئه را خورده بودند، هیلاری کلینتون وزیر خارجه اوباما  رسماً اعلام کرد آمریکا ۴۰۰ میلیون دلار برای کوچ فتنه‌گران از خیابان‌ها به فضای مجازی اختصاص داده است و از آنها خواست حالا که در خیابان‌ها امکان حضور ندارند، فعالیت خود را به فضای مجازی منتقل کنند. امروزه  همان جماعت مزدور را می‌توان دید که در  کانال‌های مجازی و برخی از مطبوعات به شایعه‌سازی  و دروغ‌پراکنی علیه اسلام و انقلاب و دولت برخاسته از آن مشغولند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.