×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همیشه پایبند به اصول نظام است

به گزارش تهران۲۴ از بیرجند، آیت‌الله سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی صبح امروز در دیدار با سردار فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: آنچه در صحنه میدانی وجود دارد برای همه افراد جامعه، مسئولان و مردم روشن بوده که باید به آن توجه شود.

وی تصریح کرد: اگر به آنچه که حقیقت دین، ایمان، اسلام و انقلاب که همان اسلام نه یک کلمه کمتر و نه یک کلمه بیشتر بوده عمل کرده و به آن پایبند باشیم نتیجه آن که همان پیروزی دست بالا و موفقیت بوده تضمین شده است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی با بیان اینکه خداوند این منت را بر ما نهاده و رهبری همچون امام(ره)، بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران را به این ملت بخشید تا شرایط جهان را تغییر دهند، افزود: همه افراد جامعه چه به صورت فردی، جمعی، ارگان و نهادها در این چند ساله که از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی می‌گذرد مورد آزمایش قرار گرفته‌اند و نمره قبولیشان براساس میزان عمل کردن به انقلاب تعیین شده و می‌شود.

عبادی با اشاره به اینکه هر نهادی که پایبند به اصول نظام بوده توانسته نمره قبولی را در این آزمایش به‌دست آورد، گفت: در میان نهادهایی که توانسته در این مدت نمره خوبی به‌دست آورد، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بوده که همه به این موضوع اذعان دارند.

وی ادامه داد: امام(ره) در همان زمان این نمره خوب را به سپاه پاسداران با این فرمایش که اگر سپاه نبود، کشور نبود، دادند و آنچه امروز می‌بینیم آثار آن است.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی افزود: همچنین متأسفانه بسیاری از نهادها و سیاسیون نمره شایسته خود را حفظ نکردند که دلیل آن عدم اطلاعات صحیح و عدم انجام وظیفه درست بوده است.

عبادی با اشاره به اینکه هر مسئولیتی زمان و دوران خاصی داشته و مسئولیت‌ها در میدان آزمایش انسان‌ها است، گفت: بهتر از هر کسی خود شخص می‌تواند در پایان مسئولیتش به خود نمره بدهد.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.