×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فائزه هاشمی مسائلی را آشکار می کند که از قبل در خانواده هاشمی ریشه داشته است

به گزارش تهران۲۴،محمدرضا ملکشاهی نماینده  دوره دهم مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات ساختارشکنانه اخیر فائزه هاشمی عضو حزب کارگزاران سازندگی درباره تحریم سپاه گفت: این اولین باری نیست که فائزه هاشمی در مقابل نظام ایستاده است، وقتی یک فرد در مراسم بهائیان شرکت کرده و از ایادی آمریکا و استکبار حمایت می کند، طبیعتا در همان خط مشی حرکت می کند که  توسط معاندان نظام و ضد انقلاب طراحی شده است.

وی با بیان اینکه  با کمی دقت متوجه می شویم اظهارات ساختار شکنانه این افراد در گذشته هم سابقه داشته افزود: فائزه هاشمی به دلیل اقداماتی که انجام داده، به عنوان عنصری ضد انقلاب و کسی که در صدد رویارویی با نهادهای انقلابی است، شناخته می شود. دختر مرحوم هاشمی مسیر رویارویی با نظام جمهوری اسلامی را انتخاب کرده تا جایی که می‌توان گفت حرفِ فائزه هاشمی حرف اسرائیل و آمریکا است.

نماینده سابق مجلس با اشاره به اقدامات مهدی هاشمی در فتنه سال ۸۸، که تلاش بسیاری برای تحریم کردن کشور و ملت ایران داشت گفت: اینطور به نظر می رسد مهدی و فائزه هاشمی مسائلی را آشکار می کنند که از قبل در خانواده هاشمی وجود داشت و بر اساس مقتضیات زمان، مطالبی که از قبل توسط خودشان یا دیگران طراحی شده است را آشکار می کنند. مهدی هاشمی نیز برای براندازی نظام برنامه هایی را از قبل آماده کرده که در فواصل زمانی آنها را مطرح می کند.

ملکشاهی با انتقاد از سکوت سایر اعضای خانواده هاشمی در قبال اظهارات اخیر فائزه هاشمی افزود: چرا سایر اعضای خانواده  هاشمی در قبال اینگونه صحبت‌ها موضع‌گیری نمیکنند و اقدامی انجام نمی‌دهند؟ اگر محسن هاشمی ادعا دارد که تفکرش با تفکر فائزه هاشمی متفاوت است، در دفاع از نظام تکذیبیه صادر کند و نسبت به سخنان خواهرش واکنش نشان دهد.

وی خاطرنشان کرد: زمانی که خانواده آقای هاشمی در قدرت هستند، بدون اینکه چیزی بگویند به صورت عملی علیه انقلاب اقداماتی انجام می‌دهند که در این راستا می‌توان به صحبتهای آقای ظریف درباره شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد. الان هم که در قدرت نیستند تصور می کنند با گفتن چنین صحبت هایی عده ای در داخل نظام با آنها همراهی کرده و مانع از اقدامات دولت آقای رئیسی می شوند.

نماینده سابق مجلس گفت: زمانی که خانواده آقای هاشمی بر سر قدرت هستند از ابزاری دیگر استفاده می کنند و امروز هم که دستشان از قدرت به دور است از این طریق تلاش می کنند تا مردم را تحریک کنند. این درحالی است که مردم دلبسته انقلاب و نظام اسلامی هستند و صحبت های بیگانه پرستانِ را از خانوم هاشمی قبول نمی‌کند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.