×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مهرداد باقری:عهد می‌بندیم که برای اعتلای هویت و فرهنگ اسلامی-ایرانی بایستیم

به گزارش تهران۲۴، مهرداد باقری رئیس جدید سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران در آئین تکریم و معارفه سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران ضمن تقدیر از زحمات حجت الاسلام و المسلمین امرودی گفت: امروز روز بیعت مجدد ما در حوزه فرهنگی و هنری است و در سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران بیعت مجددی با آرمان‌های فرهنگی و هنری نظام اسلامی داریم؛ ما باید جنگ فرهنگی مخالفان نظام را به رسمیت بشناسیم و با تمام توان در این نبرد حاضر شویم.

رئیس جدید سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران با اشاره به اینکه امروز روز پرداختن به ریشه‌ها و علت‌های مقاومت مردم و ملت ایران اسلامی در مقابل مخالفان است، ادامه داد: ما امروز عهد می‌بندیم که برای اعتلای هویت و فرهنگ اسلامی-ایرانی محکم بایستیم.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران، مردمی عزیز و شریف هستند، بیان کرد: تکلیف فعالان عرصه فرهنگ و هنر این است که مجاهدان در میان نبرد فرهنگی حاضر شوند تا از عزت و شرف مردم بهتر دفاع کنیم.

باقری با اشاره به اینکه فصل جدید فعالیت فرهنگی و هنری شهرداری تهران را با این بیعت مشترک با هدف پاسداشت هویت و فرهنگ مردم عزیز شهر تهران آغاز می‌کنیم، یادآور شد: بنده از نسل دهه شصتی هایی هستم که امروز باید در جهاد فرهنگی حضور تأثیرگذار داشته باشم.

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.