×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Tuesday, 23 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
چرا وحید اشتری از ارائه مدارک درباره خانواده قالیباف فرار می کند؟

به گزارش تهران۲۴،  وحید اشتری که خود را مدعی عدالتخواهی معرفی می کند تاکنون از ارائه هرگونه مدرکی دال بر صحت ادعاهای خود مبنی بر سفر خانواده رئیس مجلس به ترکیه برای خرید سیسمونی طفره رفته است. این در حالی است که پس از جنجال آفرینی اشتری، پویشی در سامانه فارس من خبرگزاری فارس به راه افتاده است مبنی بر این که وی باید نسبت به اثبات ادعای خود مدارک مستندی را ارائه کند. اما وی هیچ مدرک قابل قبولی جز چند عکس و یک فیلم از حضور این خانواده در فرودگاه ترکیه، به جامعه ارائه نکرده‌ است.

این درحالی است که  قالیباف امروز در جمع نمایندگان مجلس گفت که هیچ‌یک از ادعاهای مطرح‌شده اعم از خرید سیسمونی به‌عنوان هدف سفر و بحث خرید املاک و همچنین درگیری در کانتر بار، صحت نداشته است.

حال این مدعی عدالتخواهی باید پاسخ دهد که چرا برای تحریک افکار عمومی، دروغ‌هایی از قبیل خرید سیسمونی و ۲۰ بسته سیسمونی را مطرح کرده‌ است؟

موضوع دیگری که اشتری باید به آن پاسخ دهد، ادعایی درباره درگیری میان مأموران فرودگاه با خانواده قالیباف به دلیل اضافه‌بار است که این موضوع نیز توسط قالیباف تکذیب شده است، اشتری درباره این تهمت چه سند و مدرکی دارد؟ همچنین وی باید به طور شفاف بگوید که خصوصی ترین اطلاعات درون خانواده قالیباف چگونه به دست وی رسیده و چرا منتشرشده است؟

اشتری باید درباره تمامی تهمت‌هایی که زده است، روشنگری کند و درباره یکایک ادعاها، سند موثق داشته باشد، به نظر می‌رسد که مدعی‌العموم برای پایان دادن به این نوع از افشاگری، با بررسی ابعاد امنیتی موضوع، باید به این مسئله ورود داشته باشد تا مشخص شود که چرا اطلاعات دروغ به‌عنوان افشاگری، در جامعه منتشر می‌شود، اطلاعاتی که در وهله اول، به دنبال از بین بردن اعتماد جامعه نسبت به مسئولان نظام است.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.