×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
امروز در عالی‌ترین وضعیت دفاعی هستیم

به گزارش تهران۲۴ از اصفهان، امیر سرتیپ کیومرث شرفی، معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش امروز در آئین معارفه فرمانده گروه ۴۴ توپخانه ارتش، با اشاره به توطئه‌های دشمن در مقابل انقلاب اسلامی، گفت: «امید» کلیدواژه گام‌ دوم انقلاب است و بالاترین جهاد بر این اساس دور کردن ناامیدی و یأس در همه عرصه‌های از جمله عرصه‌های نظامی از جامعه است و هدف نهایی بیانیه گام‌ دوم رهبر معظم انقلاب رسیدن به تمدن نوین اسلامی و آمادگی برای ظهور حضرت ولی عصر است.

وی افزود: دنیای شرق و  غرب گمان نمی‌کرد طلیعه‌ای به نام انقلاب اسلامی شکل گیرد و معیارهای آن‌ها را برای اداره جهان در هم ریزد و دین و دنیا را در کنار هم ببیند و در واقع انقلاب عصر جدیدی را آغاز کرد و امروز به سرعت پیش می‌رویم.

شرفی با بیان اینکه «جوانان» روی سخن رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام‌ دوم هستند، تصریح کرد: لازم است جوانان با حرکت مستحکم بر مبنای مدیریت جهادی و با اعتقاد با اینکه «ما می‌توانیم» حرکت انقلاب را به پیش برند.

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش مردم‌سالاری دینی، میدان‌داری جوانان در مقابله با حوادث و ثبات امنیت را از جمله برکات انقلاب اسلامی برشمرد و افزود: دفاع مقدس در برابر جهان کفر، نمود این دستاوردها است و امروز نیز جوانانی که نه امام(ره) را درک کردند و نه دفاع مقدس را، برای دفاع از حرم سر از پا نمی‌شناسند.

وی  خاطر نشان کرد: ثبات امنیت از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است که به برکت رزمندگان دیروز و امروز محقق شده است، زیرا ابرقدرت‌های شرق و غرب برای گرفتن دین و دنیای ما آمده بودند، ولی نتوانستند و این پیروزی به واسطه تفکری بود که انقلاب اسلامی در ما دمید.

شرفی تشریح دستاوردهای نیرهای مسلح را لازمه امیدافرینی دانست و تصریح کرد: امروز رسانه‌های دشمن برای تحریف واقعیت‌ها و محو دستاوردهای نظام اسلامی در حال تلاش هستند و برای اینکه دوست و دشمن با واقعیات آشنا شوند، باید روشنگری کرد و بر همین اساس رهبر معظم انقلاب دستور جهاد تبیین را به صورت قطعی و‌ فوری صادر کردند.

معاون اجرایی نیروی زمینی ارتش اضافه کرد: ۳۰ طرح لبیک در نیروی زمینی ارتش ابلاغ شده که از این تعداد ۱۱ طرح در جهت بهبود وضعیت معیشت کارکنان این نیرو است و با اجرای این طرح‌ها موفقیت‌های بسیاری نصیب ارتش شده است.

وی با اشاره به جایگاه علم و پژوهش در بیانیه گام‌ دوم انقلاب گفت: توانمندی‌های توپخانه ارتش به واسطه توجه به همین آموزش‌ها و پژوهش‌ها است و امروز در عالی‌ترین وضعیت دفاعی هستیم.

شرفی با اشاره به پیشرفت‌های ۵ سال اخیر نیروی زمینی ارتش، ادامه داد: برغم تحریم‌ها بالگردهای هوانیروز ارتش، در شب و روز امکان پرواز دارد و برد موشک‌هایشان ارتقا یافته است که همه به برکت انقلاب اسلامی است.

در این مراسم، مسعود مطاعی به عنوان فرمانده گروه ۴۴ توپخانه ارتش معرفی شد.وی پیش از این جانشین گروه ۸۴۰ موشکی نیروی زمینی ارتش را به عهده داشته است

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.