×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
گرد و خاک پای ثابت هوای کرمانشاه/ کارمندانی که بیماری زمینه‌ای دارند سر کار نروند

به گزارش تهران۲۴ ،غلامرضا شهبازی مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه امروز در خصوص آخرین وضعیت گرد و غبار در استان، اظهار کرد: براساس گزارش‌های هواشناسی، متأسفانه سامانه‌ای که اخیرا جو استان را تحت تأثیر قرار داده سبب غبارآلود شدن، کاهش دید افقی و  همچنین کاهش کیفیت هوای شهرستان‌های مرزی غرب استان و اورامانات شده است.

وی ادامه داد: با توجه به این وضعیت امروز، ۱۵ اردیبهشت‌ماه تمامی دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی در شهرستان‌های قصرشیرین، دالاهو، گیلانغرب، اسلام‌آبادغرب، سرپل‌ذهاب و شهرستان‌های اورامانات (پاوه، ثلاث‌باباجانی، روانسر، جوانرود) تعطیل رسمی اعلام می‌شوند.

مدیرکل مدیریت بحران استان کرمانشاه اضافه کرد: کارمندان و کارکنانی در شهرستان‌های اعلام شده که سابقه بیماری زمینه‌ای دارند امروز، پنجشنبه تعطیل هستند و می‌توانند در محل کار حاضر نشوند.

وی در پایان به مبتلایان به بیماری‌های قلبی، ریوی و سالمندان و کودکان توصیه کرد، تا حد امکان از منزل خارج نشوند و فعالیت‌های خود را در فضای باز به حداقل برسانند.

براساس اعلام اداره کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه، شاخص لحظه‌ای کیفیت هوا ساعت ۸ صبح امروز (پنجشنبه، ۱۵ اردیبهشت)درشهرستان‌های قصرشیرین، سرپل‌ذهاب و گیلانغرب عدد ۵۰۰ را نشان داد که بیانگر وضعیت خطرناک و بحرانی است.

همچنین، شاخص لحظه‌ای کیفیت هوا در ایستگاه اسلام آبادغرب با عدد ۳۱۴ بیانگر وضعیت اضطرار و در پاوه با ۱۶۷ و در کرمانشاه هم با عدد ۱۱۹ وضعیت هوای ناسالم را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.