×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 18 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فرمانده کل سپاه: امروز از هر زمان دیگری قوی‌تر و آرام‌تر هستیم/ غلبه نهایی بر دشمنان نزدیک است

به گزارش تهران۲۴ از تهران، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ظهر امروز در رزمایش بزرگ جهادگران فاطمی سپاه محمد رسول الله(ص) تهران بزرگ اظهار کرد: شما بسیجیان مصداق نزول نصرت الهی هستید که موجب آرامش قلب مؤمنان می‌شوید، شما مصداق فضل انسان بر ملائک هستید که خداوند بر پاک‌ترین فطرت، سرشت شما را الهی قرار داد.

وی با بیان اینکه ما در نبرد حق و باطل قرار داریم، گفت: این نبرد مادامی که حق به‌طور کامل باطل را از صحنه جغرافیا حذف و محو کند ادامه دارد چنانکه به تعبیر قرآن نیز تا زمانی که شما دست از دین‌تان برندارید دشمن با شما نبرد خواهد کرد.

فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه شما از گردنه‌ها و فرازهای سختی عبور کرده‌اید، ادامه داد: امروز هم دشمن با همان شقاوت یزید، معاویه، شمر و ابن سعد به میدان آمده است و در این میان مردی از فرزندان رسول خدا(ص) در نقطه مرکزی این میدان جهاد بزرگ ایستاده و با دست جانبازش مؤمنان را به ایستادگی، ثبات قدم، مقاومت و جهاد فرا می‌خواند. 

سرلشکر سلامی اضافه کرد: ما هنرنمایی بسیجیان را در میدان‌های جنگ دیده‌ایم، اگر شما نبودید پیروزی ممکن نبود، شما اسناد زنده پیروزی‌های اسلامی در این زمانه هستید و خداوند به شما فرمول غلبه بر دشمنان را داده است.

وی در ادامه تصریح کرد: دشمن چه در جنگ مستقیم، چه در جنگ نیابتی که تکفیری‌ها را به نبرد مسلمانان فرستادند و چه در محاصره اقتصادی که تحریم‌های شدید اعمال کردند،  به‌دنبال تسلیم مردم ما بود اما امروز دیگر بسبار دیر شده و ملت نجیب، مجاهد، مومن و شریف کشورمان سختی‌ها را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشتند و دشمن را عقب زدند.

فرمانده کل سپاه با اشاره به حضور بسیجیان در تمام صحنه‌ها بیان کرد: بسیج همیشه در میدان عمل بوده و در مسیر دفاع از اسلام و کشور به خوبی درخشیده و همه مصیبت‌ها و سختی‌ها را آسان کرده است.

سرلشکر سلامی ادامه داد: اگر سیل آمد، اولین مردان و زنانی که از خانه‌های خود هجرت می‌کردند و سیل‌زدگان را نجات می‌دادند، بسیجیان بودند که سیل خروشان در برابر حضور سیل‌آسای بسیج تسلیم و آرام می‌شد. اگر زلزله آمد، بسیجیان آوارها را از دوش مردم و گرد و غبار آوارها را از سیمای مردم برداشته و آنها را آرام کردند.

وی با بیان اینکه در مشکلات اقتصادی نیز بسیج وارد میدان شد، تصریح کرد: شما بی منت، بی توقع و خالص آمدید دشمن را پس زدید، مشعل‌های امید را بین مردم روشن کردید، ستون و تکیه گاه مردم شُدید و آرامش در جامعه ایجاد شد.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه هر مشکلی قابل حل است، خطاب به جهادگران بسیجی گفت: امکان ندارد هیچ مشکلی با بودن شما بر ملت غلبه کند، شما کم نیستید بی پایان هستید، در آیاتی از قرآن آمده است شما عمل کنید خدا می‌بیند و به شما آبرو می‌بخشد.

سرلشکر سلامی بیان کرد: امروز مشکلات فقط مربوط به ملت ما نیست، دشمنان در سختی بیشتری هستند اما تفاوتش این است که ما بسیج داریم آنها بسیج ندارند، ما به خدا متکی هستیم و آنها به خدا امیدی ندارند.

وی با بیان اینکه امروز هم سختی‌ها را مثل هر سختی دیگر پشت سر خواهیم گذاشت، تاکید کرد: امروز ما از هر زمان دیگر قوی تر و آرامتر هستیم و در آینده نزدیک بر دشمنان غلبه نهایی خواهیم کرد.

فرمانده کل سپاه در پایان با اشاره به اینکه عملکرد جهادی بسیجیان باعث لبخند رضایت رهبر معظم انقلاب می‌شود، خاطرنشان کرد: ما شادی‌های خود را تقسیم می‌کنیم، در غم یکدیگر شریک می‌شویم و قبل از اینکه مشکلات به سراغ مردم بیاید، در کنار مردم هستیم و تمام سختی‌ها و مشکلات را برطرف خواهیم کرد.
انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.