×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برگزاری جشن پویش «عزیزم حسین» با حضور هلالی و پویانفر/ ۱۰ برگزیده مسافر کربلا می‌شوند

به گزارش تهران۲۴، همزمان با ایام میلاد امام حسین(ع) نماهنگ سرودخوانی با نوای رضا هلالی و گروه احلی من العسل با عنوان «مداد رنگی» براساس شعری از سیدجواد پرئی منتشر شد. بعد از انتشار این نماهنگ، مرکز موسیقی مأوا از کودکان دهه هشتادی و دهه نودی خواست تا فیلم‌های خود را از همخوانی و کشیدن نقاشی حرم سیدالشهدا به پویش «عزیزم حسین» ارسال کنند که با استقبال ویژه‌ای همراه شد.

نماهنگ مداد رنگی  با نوای رضا هلالی و گروه سرود احلی من العسل

ارسال ویدئو به پویش از ۷ کشور جهان​

در نهایت بالغ بر ۶ هزار ویدئو از نقاشی کشیدن و همخوانی بچه‌ها توسط مجموعه ماوا دریافت شد که نشان از اثرگذاری این نماهنگ و استقبال کودکان دارد. نکته قابل توجه هم اینکه در پویش «عزیزم حسین» علاوه بر کشورمان، از ۶ کشور آمریکا، آلمان، افغانستان، عراق، امارات و بلژیک ویدئو برای این پویش ارسال شده است.

فیلم ارسالی از آمریکا

۱۰ سفر کربلا، هدیه به شرکت‌کنندگان در پویش

براساس اعلام اولیه در فراخوان پویش #عزیزم_حسین علاقه‌مندان تا پایان ماه مبارک رمضان فرصت داشتند آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند که این مهلت به پایان رسید. بناست به ۱٠ نفر از برگزیدگان پویش به قید قرعه سفر زیارتی کربلای معلی اهدا شود. این قرعه کشی در مراسم روز چهارشنبه در ورزشگاه شهید شیرودی برگزار خواهد شد.

جشن بزرگ پویش «عزیزم حسین» برگزار خواهد شد

مراسم جشن این پویش که اختتامیه آن هم محسوب می‌شود، روز چهارشنبه ۲۸ اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه شیرودی تهران با حضور دو مداح اهل بیت(ع) رضا هلالی و محمدحسین پویانفر برگزار خواهد شد. در این مراسم بناست ۳ اثر سرود «عزیزم حسین(ع)»، «دریای آرامش» و «عشق یعنی به تو رسیدن» همخوانی شود و رنگ‌آمیزی دسته‌جمعی نقاشی حرم امام حسین(ع) توسط هزاران نفر از کودکان انجام شود.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.