×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آیت‌الله نوری همدانی: سابقه مردم ورامین در انقلاب اسلامی بسیار والا و باارزش است

به گزارش تهران۲۴ از قم، آیت‌الله حسین نوری همدانی در دیدار مسئولین شهرستان ورامین که در دفتر این مرجع تقلید در قم و در آستانه سالگرد قیام تاریخی مردم ورامین در ۱۵ خرداد  برگزار شد، اظهار کرد:  مردم ورامین در تاریخ سابقه‌ای دارند که در حافظه تاریخی  انقلاب اسلامی بسیار والا و با ارزش است، شما پیش‌قدم هستید و به‌خاطر همین اجر و حرمت بالایی در درگاه الهی دارید.

ایشان گفت: شما مردم ورامین در کارهای خیر همیشه پیش‌قدم هستید و خیلی زحمت کشیدید و سعی کنید این حال و هوا را علی‌رغم تهدیدات دشمن حفظ کنید.

آیت الله نوری همدانی به حرکت تاریخی امام خمینی(ره) در شکل‌گیری انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: قیام امام خمینی (ره) از مقدمات ظهور حضرت مهدی (عج) است، کتاب‌های امام باید همیشه مورد مطالعه قرار گیرد و صحیفه نور ایشان واقعا نورانی است.

این مرجع عالی‌قدر شیعه ادامه داد: امام خمینی(ره) معتقد بودند انقلاب را زاغه‌نشینان و گودنشینان به‌وجود آوردند چرا که آن روزها که همین‌ها به میدان رفتند، بسیار سخت بود و همین‌ها بودند که پس از پیروزی انقلاب اسلامی به قصد سهم‌خواهی از امام چیزی را طلب نکردند.

ایشان ویژگی‌های مختلف امام(ره) را برشمرد و تصریح کرد: عدل، ظلم‌ستیزی، نبودن در جهل و فقرستیزی از شاخصه‌های انقلاب اسلامی در کلام و اندیشه‌های امام بود که کهنه نمی‌شود، چون دین اسلام حق است و حق کهنه‌شدنی نیست.

آیت الله نوری همدانی در خصوص مسئله گرانی در کشور گفت: مسئله فقر باید ریشه کن شود و این جراحی اقتصادی بسیار کار خوبی است و در این خصوص مسئولین باید زندگی خود را هم‌تراز مردم کنند و نظر امام راحل همین‌گونه بود.

ایشان در پایان گفت: دشمن شناسی خود را باید هر لحظه به روز کنیم چون آنها هر روز به مکر و حیله جدیدی چنگ می زنند تا مردم ما را مایوس کنند.

در این دیدار حجت‌الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به خاطره به یادماندنی سفر این مرجع تقلید به ورامین از مواضع ارزشمند معظم‌له در مقاطع حساس انقلاب تجلیل کرد.

امام جمعه موقت ورامین  حماسه همیشه ماندگار ١٥ خرداد را افتخار این دیار دانست و افزود: جوانان ورامینی در دی ماه ٨٨ نیز این ولایتمداری خودرا به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.