×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
طرح شفافیت ۳ قوه در مجلس تصویب شد

به گزارش تهران۲۴،رحمت‌الله نوروزی نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در دوره اول برخی از نمایندگان با طرح شفافیت آرای نمایندگان به این دلیل مخالف بودند که اعتقاد داشتند این طرح باید در خصوص سه قوا انجام شود.

وی گفت: در دوره اول نیز موافق این طرح بوده و به آن رای دادم، به نظر می‌رسد یک طرح و یا لایحه وقتی وارد صحن علنی مجلس شورای اسلامی می‌شود باید از همه جوانب مورد بررسی و کار کارشناسی دقیق و علمی شود.

نماینده مردم علی‌آبادکتول در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: بیش از ۱۱ هزار و ۲۰۰ عنوان قانونی در سال‌های گذشته انجام شده اما متاسفانه برخی از آنها به دلیل عدم کار کارشناسی دقیق و علمی نیاز به بازنگری داشته و یا بازنگری شده است.

بیش از ۷۷ درصد از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به طرح شفافیت رای دادند

نوروزی ادامه داد: زمانی که شفافیت دو قوای دیگر کشور در کنار قوه مقننه یا همان مجلس شورای اسلامی انجام شود، براساس منویات مقام معظم رهبری رانت و فساد از کشور برداشته خواهد شد.

وی یادآور شد: دولت سیزدهم بر طرح شفافیت تاکید دارد و خوشبختانه این طرح با رای بیش از ۷۷ درصد از نمایندگان مجلس شورای اسلامی به تصویب رسید.

نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مردم باید بدانند که یک مسؤول و یا مدیر دستگاه اجرایی چه اموالی داشتند و بعد از مسؤولیت خود چه اموالی دارند و اموال مازاد خود را از چه راهی و چگونه به دست آوردند.

نوروزی ابراز کرد: حقوق و مزایای همه مسؤولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی باید به طور شفاف در اختیار مردم قرار گیرد.

وی گفت: برخی از نمایندگان مجلس در دوره اول که این طرح برای تصویب به مجلس شورای اسلامی آورده شد مخالفت کردند و دلیل مخالفت آنها این بود که باید طرح شفافیت نه تنها برای قوای مقننه بلکه برای قوای سه‌گانه کشور انجام شود.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.