×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مقدمات حضور ۱۵۰ هزار نفر در مراسم بزرگداشت امام خمینی(ره) فراهم می‌شود

به گزارش تهران۲۴ از تهران، حجت الاسلام محمدعلی انصاری دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(ره) در سومین جلسه این ستاد که در سالن پیامبر اعظم(ص) وزارت کشور برگزار شد، اظهار کرد: افتخار داریم که امسال سی و سومین سالگرد بزرگداشت حضرت امام راحل را با شکوه و با عظمت برگزار کنیم.

وی گفت: از سال نخست بعد از ارتحال امام(ره) بعضی افراد این سؤال را مطرح می کردند که امام راحل چه نیازی به بزرگداشت دارد؟! طبیعی است که اگر ما امام(ره) را یک فرد معمولی در جامعه که دارای نیازهای فردی و خانوادگی است تفسیر کنیم، نیازمند تبلیغ نیست، اما اگر ایشان را یک حقیقت ناب و نجات بخش تفسیر کنیم به تبلیغ و بزرگداشت امام(ره) نیازمند بوده و هستیم.

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(ره)، تأکید کرد: تبلیغ، یک کیمیا و عنصر بی نظیر در جامعه بشری است و از روز اول خلقت همه انسان ها سعی کرده اند برای رسیدن به اهداف خودشان از تبلیغ استفاده کنند و استعمارگران برای رسیدن به اهدافشان از تبلیغ استفاده کرده اند.

انصاری بیان کرد: رسالت رسول خدا(ص) فقط ابلاغ است و ۷۷ بار در قرآن از تبلیغ، ابلاغ و بلاغ استفاده شده و اهمیت نقش تبلیغ در قرآن مشخص است، اما «بلاغ مبین» مدنظر قرآن است؛ یعنی استوار، محکم و برخاسته از فرهنگ جامعه بشری باشد.

وی ضمن بیان اینکه بزرگداشت فقط چاپ عکس و بنر نیست عنوان کرد: همه دولت ها روی زنده نگه داشتن نام امام(ره) تأکید کرده اند و این تأکید و تعصب باید برای همه ما باقی بماند و رئیس جمهور نیز دستور ویژه برای پیگیری مراسم بزرگداشت امام راحل صادر کرده است.

دبیر ستاد مرکزی بزرگداشت امام خمینی(ره)، خاطرنشان کرد: علی رغم تأخیر در تشکیل جلسات کارها به شایستگی و خوبی پیش رفته و نماینده وزیر کشور دائما پیگیر مراسم بزرگداشت امام راحل بوده است.

انصاری گفت: مردم ما مشتاق حضور در مراسم هستند اما امسال شرایط حضور میلیونی مردم را نخواهیم داشت و به دلیل اینکه مراعات کرونا و حال مردم را داشته باشیم، جمعیت ما حداقلی است و قرار است ۱۵۰ هزار نفر از استان های همجوار تهران در این مراسم حضور یابند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.