×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
۲۵ سال عملکرد اصلاحات| دلبستگی به غرب ویژگی بارز اصلاحات بود

به گزارش تهران۲۴،حجت‌الاسلام احمد سالک نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در اصفهان با اشاره به عملکرد جریان اصلاحات در اداره کشور اظهار کرد: دلبستگی به غرب از ویژگی‌های جریان اصلاحات بود و همیشه شرق در محاق حرکت آن‌ها قرار داشت و نبض قلب آن‌ها با غرب می‌زد یعنی آنچه آمریکایی‌ها دیکته می‌کردند مستقیم یا غیر مستقیم در ایران اجرا می‌شد.

وی با اشاره به عملکرد اقتصادی جریان اصلاحات در کشور، افزود:در زمان مدیریت آقایان به گونه‌ای رفتار شد که ما به جای خودکفایی به خودتحریمی رسیدیم و ریشه برخی از مشکلات امروز کشور نتیجه سیاست‌های غلط اقتصادی است که با نگاه به غرب ظرفیت‌های داخلی کشور را باور نکرد.

سالک در توضیح دلایل فاصله گرفتن مردم از جریان اصلات و از دست دادن پایگاه اجتماعی، گفت: انقلاب اسلامی با ولی فقیه و پشتیبانی مردم شکل گرفت و هیچ دولتی در دنیا این پشتوانه مردمی را ندارد لذا مردم ناظر عملکرد مسؤولان هستند و بر اساس آن عملکرد جریان‌های سیاسی حاکم بر کشور را ارزیابی می‌کنند.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به رفتار رادیکالی اصلاح‌طلبان تصریح کرد: این باعث شد رفته رفته اعتبار جریان اصلاحات نزد افکار عمومی از دست برود و پایگاه اجتماعی خود را از دست بدهد تا جایی که این جریان در انتخابات ۹۲ مجبور می‌شود تابلوی خود را به اعتدال تغییر دهد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با اشاره به موضع اصلاحات در قبال فتنه ۷۸ و ۸۸ تصریح کرد: جنبش سبز که فعالان سیاسی اصلاحات در آن قرار داشتند بعد از انتخابات با ادعای واهی تقلب در انتخابات شعله‌های آتشی را روشن کردند که اثرات منفی آن همچنان بر وضع سیاسی و اقتصادی کشور سایه انداخته است و اصلاح طلبان نه تنها خط خود را از آن جدا نکردند که به شدت با آن همراهی داشتند.

وی افزود: در دولت اصلاحات مقالات زیاد و متعددی در روزنامه‌های زنجیره‌ای علیه انقلاب اسلامی با عنوان جدایی دین از سیاست یا جدایی حکومت از مردم نگارش شد و تئوریسین‌های اصلاحات تلاش می‌کردند در قالب اصلاحات سیاسی کشور را به استحاله بکشانند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.