×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.   برابر با : Tuesday, 19 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
هشدار سازمان جهانی بهداشت درباره کرونا

به گزارش تهران۲۴ به نقل از سی‌جی‌تی‌ان، تدروس آدهانوم گبریاسوس، رئیس سازمان جهانی بهداشت در افتتاحیه هفتاد و پنجمین مجمع جهانی بهداشت (WHA) هشدار داد که همه‌گیری کووید-۱۹ بی شک تمام نشده است.

وی یادآور شد: اکنون کرونا تنها بحران جهان نیست و همکاران ما در سراسر جهان، در حال مبارزه با ابولا در جمهوری دموکراتیک کنگو، آبله میمون، هپاتیت با منشا ناشناخته و بحران انسانی پیچیده در افغانستان، اتیوپی، سومالی، سودان جنوبی، سوریه، اوکراین و یمن هستند.

هفتاد و پنجمین مجمع جهانی بهداش در ژنو، سوئیس، آغاز شد تا بر موضوعات مهمی از جمله پاسخ به ادامه همه گیری کووید-۱۹ و ابتکار بهداشت جهانی برای صلح تمرکز کند.

 رئیس سازمان جهانی بهداشت با اشاره به اینکه تقریباً ۱ میلیارد نفر در کشورهای کم درآمد هنوز واکسینه نشده‌اند، گفت: کاهش آزمایش و توالی به این معنی است که ما خود را نسبت به تکامل ویروس کور می‌کنیم.

این مقام ارشد سازمان جهانی بهداشت خاطرنشان کرد: در حالی که با واکسینه شدن ۶۰ درصد مردم دنیا، پیشرفت خوبی در زمینه واکسیناسیون حاصل شده است اما تا زمانی که همه مردم جهان واکسینه نشده اند بیماری پایان نمی‌یابد.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.