×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
نظر حجت‌الاسلام شهاب درباره اهانت فیلم «عنکبوت مقدس»/ دشمنان هم از برکات وجودی امام رضا(ع) متنعمند

به گزارش تهران۲۴،حجت‌الاسلام سیدعبدالحمید شهاب سخنران مذهبی در واکنش به توهین فیلم «عنکبوت مقدس» نسبت به امام رضا (ع) اظهار داشت: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید: «یریدون لیطفئوا نور الله بافواههم والله متم نوره ولو کره الکافرون؛ می‏‌خواهند نور خدا را با دهان‌هایشان خود خاموش کنند و حال آن که خدا گر چه کافران را ناخوش افتد، نور خود را کامل خواهد گردانید» که بسیار جامع و دقیق است. یعنی افرادی با قلم و قدم خود بنا دارند نور خدا را خاموش کنند اما خداوند مانع خواهد شد و حفاظت خواهد کرد.

هدف دشمنان مقابله با جریان حقه شیعه اثنی عشری است

وی با اشاره به اینکه آفتاب وجودی امام رضا(ع) به قدری درخشنده است که باید گفت: «کِی شود آب دریا به پوز سگ نجس» تصریح کرد: مشهود است که ایادی استکبار به دنبال برهم زدن زیست جوامع دینی و مذهبی هستند و این اتفاق تازه‌ای نیست. هدف آن‌ها در فیلم «عنکبوت مقدس» مقابله با جریان حقه شیعه اثنی عشری است و بنا دارند شیعیان را خشن نشان دهند.

مسئولین به مجامع بین‌المللی اعتراض رسمی کنند

شهاب با بیان اینکه کشور ما به عنوان طلایه‌دار شیعه در جهان وظیفه دارد با این گفتمان برخورد قطعی و جدی داشته باشد، گفت: مسئولین ما باید اعتراض رسمی نسبت به این فیلم در مجامع بین‌المللی داشته باشند و حتی کمپین‌های اعتراضی برای حفاظت از حریم شیعی و رضوی داشته باشند.

این سخنران مذهبی گفت: امام صادق(ع) می‌فرمایند: «در آخرالزمان غربالگری به حدی شدت می‌گیرد که خوب و بد به راحتی تمیز داده می‌شود.» یعنی در این دوران به حدی عقول مردم افزایش پیدا می‌کند که به راحتی خوب و بد را تشخیص می‌دهند. باید در برابر این امواج که بدی‌ها و کثافات را نمایان می‌کند، نگاه درست داشت و با تدابیر بهره لازم را بُرد.

همان ظرفیت رسانه‌ای «سلام فرمانده» برای مظلومیت‌زدایی شیعه اثنی عشری و اهل بیت به میدان آید

وی با اشاره به اینکه این روزها از برکات وجودی امام رضا(ع) حتی دشمنان هم متنعم هستند، گفت: در انتشار و فراگیری سرود «سلام فرمانده» ظرفیت و توان رسانه‌ای خود را نشان دادیم، باید همین ظرفیت را در معرفی اهل بیت(ع) و سلوک شیعی به کار بگیریم که انصافاً در این زمینه کم‌کاری کردیم. می‌طلبد که با تدابیر احسن و زیبا تلاش‌هایی کنیم که مذهب شیعه و اهل بیت(ع) که مظلوم هستند، معرفی شوند.

شهاب افزود: اهل بیت(ع) منبع خیر هستند و هر خیر و برکتی در خانه آن‌هاست و با تمسک به آنان به دست می‌آید، رسانه‌ها باید همین قضیه را تبلیغ و ترویج کنند که امام رضا(ع) فرمود: «اگر مردم، محاسن و زیبایی‌های کلام ما را بدانند از ما پیروی می‌کنند.» این راه قطعی و درست است و باید برای آن فعالیت رسانه‌ای کرد.

به گزارش فارس، فیلم «عنکبوت مقدس» که محصول مشترک کشورهای غربی دانمارک، آلمان، سوئد و فرانسه است با نمایش سیاه‌نمایی علیه ایران و با اهداف سیاسی وارد جشنواره کن شد و به دلیل همین برنامه‌ریزی‌های سیاسی، اتفاقاً در بخش بهترین بازیگر زن نیز جایزه‌اش را به یکی از بازیگران ایرانی مهاجرت کرده اهدا کرد. در نمایی از این فیلم، نام آن یعنی «عنکبوت مقدس» روی تصویر مشهد با مرکزیت حرم مطهر امام رضا (ع) نمایش داده شده و حالا همین نمای اهانت آمیز در تیزر رسمی این فیلم منتشر شده و به پوستر این فیلم در فضای مجازی نیز تبدیل شده است.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.