×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 29 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آغاز حرکت کاروان «عاشقان حسینی زائران خمینی» از اصفهان تا مرقد امام(ره)

به گزارش تهران۲۴ از اصفهان ، مراسم بدرقه کاروان عاشقان حسینی زائران خمینی از گلستان شهدای اصفهان به سوی مرقد امام (ره) برگزار شد؛ این کاروان با حضور ۸۰۰ دانشجوی دانشگاه علوم و فنون نیروی زمینی سپاه به منظور شرکت در مراسم ارتحال امام(ره) از اصفهان تا مرقد امام(ره) را به صورت دو امدادی طی خواهد کرد.

در همین رابطه سردار مهدی سرور بیان کرد: در ۲ ماه گذشته برای بهتر اجرا شدن برنامه، با ۳ استانداری اصفهان، قم و تهران هماهنگی‌های لازم انجام شده است؛ اضافه بر این ۲۵ دستگاه اتوبوس درگیر کار می‌شود تا بتواند از نظر ترابری، پشتیبانی‌های لازم را انجام دهد.

فرمانده دانشگاه علوم و فنون امیرالمؤمنین نیروی زمینی سپاه به برنامه‌های حاشیه‌ای هم اشاره کرد و گفت: در طول مسیر و در شهرها و روستاهای مختلف، ۶۶ گلزار شهدا شناسایی شده که گروه‌هایی مسؤول غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدا خواهند بود؛ همچنین در طول این مسیر، ۵۷ خانواده شهید نیز شناسایی شده که همکاران بنده در جمع آن‌ها حضور پیدا خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: این حرکت در کل کشور منحصر به فرد و استان اصفهان و دانشگاه امیرالمؤمنین به نمایندگی از کل کشور این برنامه را اجرا خواهد کرد؛ نکته حائز اهمیت دیگر این است که علاوه بر دانشجویان دانشگاه امیرالمؤمنین، از سایر دانشگاه‌ها و رده‌های سپاه در کل کشور و همچنین سایر نیروهای نظامی و انتظامی هم دعوت می‌کنیم تا در این حرکت حضور داشته باشند.

سرور افزود: بنابراین تعداد زیادی از شرکت‌کنندگان دانشجویان و افسران دانشگاه‌های دیگر هستند و این برنامه با محوریت اصفهان و دانشگاه امیرالمؤمنین و با به کارگیری نفرات متعدد از سایر شهرها و رده‌های نظامی برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.