×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Saturday, 20 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
انقلاب اسلامی، ایران را به تاثیرگذارترین کشورها تبدیل کرد

به گزارش تهران۲۴ از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی پیش از ظهر امروز در آئین تکریم و معارفه فرمانده انتظامی استان زنجان اعتماد مردم را بزرگ‌ترین سرمایه اجتماعی پلیس دانست و اظهار کرد: خادمان این مردم همواره دعای دیار عالمان و غواصان دریادل را همراه خود خواهند داشت.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با بیان اینکه از نزدیک شاهد خدمات فرماندهی و مجموعه نیروی انتظامی بوده است، افزود: به حق نیروی انتظامی در ظرفیت نظام آنهم در تراز مقبول آن قرار گرفته و به عنوان استوانه امنیت مردم محسوب می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه یک نفر به هیچ عنوان نمی‌تواند عامل و امکان موفقیت تلقی شود، تصریح کرد: هر موفقیتی کسب شده است بدون تردید نتیجه همکاری همه تفکر و اقدام جمعی است.

آیت‌‌الله خاتمی با ابراز اطمینان از اینکه تغییر در فرماندهی انتظامی به معنی جایگزینی فردی لایق در این سمت خواهد بود، ادامه داد: امیدوار هستم که درخشش و موفقیت نیروی انتظامی استان ادامه می‌یابد.

امام جمعه زنجان به قرار گرفتن در روز دختر اشاره و با تشریح میزبانی مردم ایران از فرزندان امام موسی‌بن جعفر (ع) افزود: مردم ایران در آستانه این امامزادگان همواره آسایش و آرامش داشته و دارند.

وی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی از شهر فاطمه معصومه برخاسته است، افزود: این انقلاب بزرگ‌ترین انقلابی است که پیکره عوامل شرق و غرب را به لرزه درآورده، چرا که آن‌ها مبلغ شخصی بودن دین بودند و انقلاب ایران این تلقی آن‌ها را برهم زد.

آیت الله خاتمی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی، ایران منزوی برآمده از دل ۲۰۰ سال دوران قاجار و حدود ۷۰ سال دوران پهلوی، کشورمان را  به یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین کشورهای جهان تبدیل کرده است گفت: این انقلاب بعد از ۴۳ سال همچنان با اقتدار به راه خود ادامه داده و بیداری اسلامی را نیز به کشورهای دیگر هدیه داده است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان به قرار گرفتن در آستانه سالگرد امام راحل بعد از ۳۳ سال اشاره و تصریح کرد: آن امام در وصیت نامه الهی و سیاسی خود تاکید می‌کند که با دلی آرام ضمیری و امیدوار این جهان را ترک می‌کند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.