×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Friday, 19 April , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
چه کسانی هنوز خود را رقیب نظام می‌دانند؟

تهران۲۴ ـ سیدمنصور رضوی، دبیر شورای عالی اداری در دهه ۷۰: مروری دردمندانه بر بعضی از تالارهای فضای مجازی کشور و قابل توجه انگشت شماری از برخی از اشخاص در آن تالارها که معمولاً موفقیت های جمهوری اسلامی را هر قدر بزرگ و موثر باشد نادیده می‌گیرند و تلاش می کنند کوچک نمایی نمایند و بیان نمی کنند و حتی سعی میکنند پوشیده نگه دارند.

چرا؟ برای اینکه: دست از حزب وجناح بازی برنداشته اند و به وحدت فکر نمی‌کنند و هنوز خود را رقیب نظام میدانند! و ممکن است با ذکر خدمات نظام به مردم، رقیب خیالی سیاسی شان تقویت شود.

بدین ترتیب «حق» را که سرافرازی نظام جمهوری اسلامی است و باعث امیدواری مردم به نظام شهید داده ماست، کتمان می‌کنند ومی‌پوشانند ودر حقیقت کفر می‌ورزند و این‌‌ بهایی است که برای کار سیاسی و جناحی و حزبی خسارت‌بار خود از جیب مردم می‌پردازند، تا حزب و جناح به بن بست رسیده خود را از باتلاق درماندگی نجات دهند وبه خیال خام خود احیاکنند. زهی خیال باطل!

و بدین ترتیب این ته مانده ایمان. و آخرت خود را بر باد می‌دهند و وقتی که می‌پرسیم چرا این کار را می‌کنید می‌گویند برای آنکه می‌خواهیم مسئولین جمهوری اسلامی به خواب غفلت نروند !

عجبا !!!
فقط شما معدود شخصیت سیاسی شکست خورده و به بن بست رسیده بیدارید ومردم همه خواب ؟!

و در همین حال خیانتها و جنایات غربی ها و صهیونیست‌ها را هرچند، که خوشبختانه بی‌تاثیر در تزلزل نظام بزرگ و مقتدر جمهوری اسلامی باشد، آگاهانه و مغرضانه بزرگنمایی می‌کنند تا حدی که مو را کوه نشان می‌دهند! و می گویند ای وای ! کیان ایران زمین رفت ! ببینید کار جمهوری اسلامی به کجا کشیده ! جمهوری اسلامی در حال فروپاشی است !

جمهوری اسلامی مقتدر را با بی‌بصیرتی محض، و مغرضانه اما ساده‌لوحانه، خدشه پذیر می‌بینند ! تا آنجا که با تحلیل‌های آبکی، سطحی، جناحی، حزبی، متعصبانه و غیرعلمی و متحجرانه و الهام گرفته از القائات دشمنان نظام، آن را با رژیم منحوس پهلوی مقایسه می‌کنند و می‌گویند اطرافیان شاه هم به او گفتند که خطر فروپاشی نظام شاهنشاهی در پیش است و توجه ننمود و سرنگون شد ، و با بی شرمی نظام اسلامی را در آستانه فروپاشی معرفی می‌کنند.

اینان مانند مورچگانی که آب در لانه‌اشان رفته و تصور می‌کنند دنیا را آب گرفته‌است، چون حزبشان به بن بست رسیده و سرمایه اجتماعی خود را از دست داده و دچار فروپاشی شده‌اند، تصور می‌کنند نظام مظلوم اما مقتدر وپویا و سرافراز جمهوری اسلامی هم خدای ناکرده به بن بست رسیده است.

و از این روست که مانند ورشکست شده‌های سیاسی، منفعلانه آب در هاون می‌کوبند و توسط شخصیت‌ها وگروه‌های پوشالی و بدون طرفدارشان بیانیه می‌دهند، با فضاسازی‌های غیر‌منصفانه تلاش می‌کنند افکار عمومی را در راستای توهمات خود مهندسی کنند و بابی احترامی به شعور مردم آنها را در جهت منافع پست سیاسی خود فریب می‌دهند.
در حالی که نمی‌دانند مردم دستشان را خوانده‌اند و قهمیده‌اند که آنها فقط به تصاحب قدرت فکر می‌کنند ودیگر هیچ !

آنها باید بدانند چون هدفشان خدا و مردم نیست تلاش‌شان‌ محکوم به شکست و بی ثمر است و نه برای دنیای آنها سودی به همراه خواهد داشت و نه توشه مناسبی برای آخرتشان فراهم خواهد کرد و صد البته لکه ننگ استقبال لبخند دشمنان ملت مظلوم و قهرمان ایران و انقلاب اسلامی را بر دامنشان خواهد نهاد.

وللعاقبة للمتقین

ومکروا و مکر الله والله خیر الماکرین.
رضوی
۱۴۰۱/۳/۲۱

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.