×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

جدیدترین ها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.   برابر با : Thursday, 28 March , 2024  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
سخنگوی پلیس: شایعه افزایش هزینه صدور گذرنامه کذب است/ زوار اربعین هم‌اکنون برای گذرنامه اقدام کنند

به گزارش تهران۲۴،سردار مهدی حاجیان در خصوص آخرین وضعیت صدور گذرنامه اظهار داشت: همه ساله در آستانه ایام اربعین حسینی (ع) و اشتیاق سیل مشتاقان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) برای عزیمت به عراق و زیارت عتبات عالیات، پلیس با کثرت درخواست صدور گذرنامه مواجه می شود؛ لذا از هموطنان عزیز تقاضا می شود درخواست های صدور و یا تمدید گذرنامه خود را به روزهای منتهی به اربعین حسینی (ع) موکول نکنند و از هم اکنون برای درخواست صدور یا تمدید گذرنامه به دفاتر پلیس +۱۰ مراجعه و اقدام کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا افزایش هزینه صدور گذرنامه در دستور کار است؟ پاسخ داد: بر خلاف شایعات منتشره در فضای مجازی، هیچ افزایش هزینه صدور گذرنامه در برنامه نبوده؛ شایعه منتشر شده در فضای مجازی کذب است و مردم عزیز به شایعات فضای مجازی توجه نکنند.

سخنگوی فراجا درباره اعزام انفرادی زوار به عتبات عالیات نیز گفت: با توجه به توافقات جدید صورت گرفته با کشور عراق،کماکان اعزام انفرادی زوار تداوم دارد.

وی در پایان ضمن اشاره به آمادگی پلیس برای ارائه خدمات به زوارگفت: پلیس جهت ارائه خدمات سریع به زوار تمهیدات لازم را پیش بینی کرده است و نیروهای مرزبانی فراجا به همراه پلیس گذرنامه و راهور، از آمادگی کامل برای ارائه خدمات انتظامی، گذرنامه ای و ترافیکی برخوردار هستند.

انتهای پیام/

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.